/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone
Fra : henningFar
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 05-11-11 18:39

Hej, Har arvet en Iphone 3 fra sønnen, findes der et program hvor man kan rediger kontakter m.m.
Har altid kørt nokia og der var et program til Pc sweet eller noget i den stil
Vh Henning

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-11-11 19:09

Har du prøvet at google ?
det giver 47.700.000 resultater (47 millioner),

(iphone 3 sync program pc)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-11-11 20:04

Jeg gør det i Kontakter i Outlook.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-11-11 23:05

Måske du starte med itunes-
http://www.apple.com/dk/itunes/download/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-11-11 23:06

"du skulle starte"

skulle der stå

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-11-11 13:29

Det første link der fremkommer når du googler er :
http://www.sugarsync.com/downloads/
http://www.sugarsync.com/tour/

der er en udførlig brugsvejledning ganske vist på Engelsk
men der er også vist i billedsprog så enhver kan forstå det,
ellers kan google også hjælpe med det,
sku' mene den fungerer aldeles fortræffelig både for PC, og Mac,

Citat
SugarSync makes it easy to backup, share and access your files, anytime, anywhere.
With SugarSync you get online cloud storage for all your files —
documents, music, photos, and video.
When you make a change or add files on any of your PC or Mac computers,
SugarSync automatically syncs your files to the cloud, where you can access them from
any Internet-connected device — including your smartphone or iPad

oversat med google trans bliver det til

SugarSync gør det nemt at tage backup, dele og få adgang til dine filer, når som helst,
hvor som helst. Med SugarSync får du online sky opbevaring til alle dine filer - dokumenter,
musik, fotos og video. Når du foretager en ændring eller tilføje filer på nogen af ??din pc eller
Mac-computere, SugarSync automatisk synkroniserer dine filer til skyen,
hvor du kan få adgang til dem fra enhver internet-tilsluttet enhed - herunder din smartphone eller iPad

ellers skal der nok være en og anden her på kandu.dk
der være behjælpelig med ar google vidre,.......

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-11-11 13:37
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-11-11 13:38

Hvis det ikke er godt nok,.. tager du bare det næste link i rækken, eller det næste, næste.....
der er nok at tage af,.. 47 millioner,.. bare googl videre, før eller siden finder du noget,..
du kan selvfølgelig også få en anden kandu'er til at google for dig, !!