/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
plug in
Fra : botage
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 23-05-03 21:49

hej, hvordan installerer jeg plug in, jeg har dem på CD og må trække dem over i en mappe i photoshop, men hvilken?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 23-05-03 22:29

Først må jeg hører vilken version vi snakker om....?

Kommentar
Fra : botage

Dato : 25-05-03 13:15

hej, vi taler om vesion 7
mvh Bo

Accepteret svar
Fra : hvede

Modtaget 200 point
Dato : 27-05-03 22:40

Hej "botage"..

Der findes en undermappe under dit photoshop direktiv ved navn "Plug-Ins". Der skal du trække dine plugins hen i.. Hvis du f.eks. har et filter ved navn "KPT" (Kai's Power Tools), skal du lave en mappe ved navn KPT (eller andet i forbindelse med "Kai's Power Tools"). Du skal herefter kopiere alle filer der har noget med KPT filtrene at gøre hen i denne mappe..

Hvis vi taler om "enkelte filtre", kan du prøve at trække dem hen under "Filters" mappen, også under "Plug-Ins".

Husk at genstarte Photoshop "HVER" gang du installerer et plugin eller anden form for addon..

M.v.h

//Hvede

Kommentar
Fra : botage

Dato : 28-05-03 06:19

hej, jeg trak dem ind i ekstramoduler, så virker de også i image.
men det tog sin tid at finde den rigtige mappe

Godkendelse af svar
Fra : botage

Dato : 28-05-03 15:12

Tak for svaret hvede.