/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Lighter
Fra : nomore
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 05-11-11 18:22

Må man tage sin Parabellum - Lighter med i Byen
Og ellers bruge den som en almindelig lighter.

Peronligt kunne jeg tænke mig at der ville komme et par kommenaterer
til at heve den liggende på bordet...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-11-11 18:34

Nu er det jo en lighter og ikke et våben, så kan du da være ligeglad med evt. kommentarer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 19:05

JO_tak
Men der skal ladegreb til - for at få gnist på _ den.

Og den er lavet i metal, så bare det, at lægge den på et bord,
kunne jo minde om et ægte våben.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-11 19:38

Lad det komme an på en prøve

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 20:55

Tja. hvorfor ikke, har også en håndgranat __ sikkert værre.
Splitten sidder dog fast

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 20:55

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-11-11 14:56

Iflg. straffeloven er det ikke tilladt at påføre andre medborgere unødig ængstelse eller frygt for deres liv eller helbred. Hvis du tager en attrappistol eller en håndgranat (jeg håber det er af lightertypen)frem på et værtshus, risikerer du det helt store fremmøde af politiets indsatsstyrke. Det er set før, og hver gang har det medført en masse bøvl - og i nogle tilfælde sigtelser med efterfølgende mentalundersøgelser.
Mit bedste råd: Lad sagerne blive hjemme.

Mvh.
Tonganeseren