/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet går i stå
Fra : marc43
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 05-11-11 11:37

Jeg har pludselig fået problemer med mit 3G internet på min htc legend.

Både i den indbyggede browser og skyfire indlæser den ca. halvdelen af indholdet og går så i stå. Det virker fint med wifi og mine apps fungerer fint med normal hastighed så der er hul igennem.

Sidste gang jeg havde samme problem var det DMIs app, der gjorde det og det kørte igen da den blev fjernet. Jeg har ikke installeret nye siden.

Jeg har fjernet en del apps, slettet history og cache uden held.

Jeg vil helst undgå nulstilling hvis det er muligt.

Har I nogle ideer?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-11-11 11:48

Ved ikke om det virker på din htc. Men det virker på iphone.

Sluk helt ned for den og tænd igen.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-11-11 12:11

Det har jeg prøvet mange gange.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-11-11 12:46

hent programmet:
inSSIDer på nettet
måske er der en nabo der kører på samme kanal som dig
skift kanal

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-11-11 13:41

Det er lige meget hvor jeg er, så er det det samme.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-11-11 17:27

Prøv at tage batteriet ud når den er slukket.... og sæte det i et minut eller så efter Det løste noget for mig på en anden telefon tidligere..

( kan PT. ikke huske hvad)

Annuller spørgsmålet
Fra : marc43

Dato : 05-11-11 18:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål