/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Command & Conquer Generals nye baner?
Fra : JJservice
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 23-05-03 21:09

Er der nogle der har fundet nogle nye baner, til Command & Conquer Generals, som man kan spille alene mod computeren. Til de gamle spil som Red Alert osv. kunne man finde nye baner på nettet. Kan det også lade sig med Generals?
På forhånd tak.
John

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-03 21:40

Jeg har selv hentet nogle baner fra følgende link:

http://www.cncnz.com/downloads/generals/

De baner kan også spilles mod computeren alene.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : JJservice

Dato : 29-05-03 14:50

Tak for et godt svar fra PowerRanger, du får dine point lidt senere når jeg har set om der kommer flere gode indlæg.
Det kan godt være jeg er lidt dum, men jeg har prøvet på alle mulige måder, efter jeg har hentet filerne ned fra siden og pakket dem ud, og lagt dem ind i alle mulige og umulige kataloger, også de kataloger som der stod på siden har jeg prøvet. Jeg kan bare ikke se en pind når jeg åbner spillet, jeg kan ikke finde de nye baner nogle steder. Hvad gør jeg forkert, eller hvad skal jeg gøre. Det var nemmere hvis filerne var gemt som "save games".
Håber du kan hjælpe.
På forhånd tak.
John

Godkendelse af svar
Fra : JJservice

Dato : 15-06-03 13:29

Tak for svaret PowerRanger. Men kan du hjælpe mig med hvordan man får filerne til at virke. Jeg har prøvet at ligge dem ind under alle mulige mapper efter jeg har pakket dem ud, men jeg kan ikke se dem nogle steder inde i spillet.
Hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 15-06-03 15:25

I mappen "Dokumenter (Dit navn)" ligger mappen Command & Conquer Generals Data. Herunder ligger der en mappe som hedder "maps". Deri laver du en mappe, som hedder som banen hedder. Heri ligger du så .map-filen og .tga-filen. Så skulle det virke.
Jeg bruger XP, og som beskrevet har jeg lagt dem med held.