/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
milka reklameslogan
Fra : lino
Vist : 1636 gange
100 point
Dato : 23-11-01 08:59

hvordan lyder det kendteste reklame-slogan for milka-chokolade på dansk?
jeg kender kun det tyske slogan "die zarteste Versuchung seit es Schokolade gibt" - bruger milka også et slogan på dansk med begrebet "søde fristelser"?

vh
lise

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-11-01 09:42

Tillæg jeg glemte at få linket med undskyld
http://hjem.get2net.dk/au/Foto/foto2000-10.htm
Brian

Kommentar
Fra : lino

Dato : 23-11-01 10:08

hej brian,

desværre kan man slet ikke læse, hvad der står på bussen, ikke engang, når man forstørrer billedet - men alligevel tak for din hjælpsomhed

vh
lise

Kommentar
Fra : lino

Dato : 23-11-01 14:45

hej parkenss,

ja, det er jo en fin side med masser af milka-sjov, men der er jo ikke rigtigt noget på DANSK her??

vh
lise

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-11-01 14:34

"lino" skrev:

> - bruger milka også et slogan på dansk
> med begrebet "søde fristelser"?

Jeg kan slet ikke erindre at have set en eneste reklame for Milka i DK.

Mvh, Lars

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-11-01 15:15

Hej

Det var det eneste sted jeg kunne komme på, der måske havde et link ell. til andre Lande.
Ellers må jeg sige at jeg tror ikke der er et Dansk Slogan til Milka. Evt Den glade Ko !!

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : lino

Dato : 23-11-01 15:24

øøhh,
er det mig, der har overset noget?
jeg synes ikke, jeg umiddelbart kunne finde nogen links til andre lande på den milka-side - men måske har jeg ikke ledt grundigt nok???

måske spiser i heller ikke så meget milka-chokolade i danmark, som vi gør her i østrig??

vh
lise

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 23-11-01 18:55

Hej

Nej ,--jeg foreslog siden fordi den "måske" havde et link til Danmark.!!

Om vi spiser så meget milka i Dk i forhold til Østrig,--tja,-ved ikke om der er lavet en statestik på det

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-01 00:12

På Bussen står der ikke noget om fristelser.
Der står :(øverst) Alpemælkechokolade med nødder.
(i midten) Den mest lækre alpechokolade nogensinde.

Og bagerst står der noget ulæseligt.
Hilsen Dr_Dydendak.

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 24-11-01 12:26

Lino

Du må da absolut give dine Point til Dr_Dydendak ....Han kunne jo finde ud af at se hvad der stå på Bussen.
briani fandt billedet,-ok,---men kunne ikke selv se hvad der stod.

Det er absolut det mest Retfærdige at gøre. Dr_Dydendak var så høflig KUN at nøjes med en Kommentar,---men det er jo et svar

MH
BASSES

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-11-01 12:37

Til BASSES
Det er da grov som du fører dig frem,med alle dine negative svar,jeg kan kun sige jeg fandt linket til bussen,og har printet den ud og har i formiddag været nede ved en der har en kraftig forstørelses aparat,det er da også rigtig at Dr_Dydendak fandt ud af hvad der står på bussen,så det må vel være op til Lino hvem der skal have point,og ikke noget du skal bestemme-men du vil jo som altid gerne bestemme alt hvad der foregår herinde,det er jo ikke noget nyt
vi andre forsøger at hjælpe så godt vi nu kan,så vi kan godt undvære alle dine negative svar overalt på kandu
det må du da snart kunne fatte
MVH Brian

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 24-11-01 12:44

OG --jeg er sikker på at at VI er MANGE der er Træt af din KONSTANTE Pointslugeri,---FORMODET SVAR uden at have noget egentlig Svar.

SLUT..................

BASSES

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-11-01 12:50

Til Basses
Hvis man ikke kan bruge et svar kan man afvise den-og da der er mange der kan bruge mine svar-så må de jo være ok
Brian

Godkendelse af svar
Fra : lino

Dato : 27-11-01 12:07

Tak for svaret Dr_Dydendak.

- det var det mest udtømmende, synes jeg

vh
lise