/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Heimdal agent
Fra : kimpetersen
Vist : 1044 gange
200 point
Dato : 04-11-11 12:46

Er der nogen der kender til Heimdal agent. Der kan fortælle mig noget om den?
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-11 12:49

Kender det ikke, men umiddelbart ville jeg IKKE lade et "fremmed" program styre opdateringer til andre programmer - der næsten alle SELV sørger for opdatering....

Accepteret svar
Fra : Qualiman

Modtaget 210 point
Dato : 04-11-11 13:04

Heimdal er et godt dansk program jeg meget gerne anbefaler - du kan hente en gratis version på https://www.heimdalagent.com/da/home
Kører selv med dem og har gjort det i minimum 1 år

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-11-11 13:19

Heimdal er et godt gratis program der sørger for at visse programmer holdes opdateret så din computer er mindre sårbare over for ondsindet programkode. Disse programmer kan være Java, flash og adobe, disse 3 programmer er dem der oftes bliver brugt til og få adgang til en computer, lader man Heimdal sørge for at de er opdateret, så får man den seneste opdatering lige så snart den udkommer og man skal ikke tænke på at holde sin computer opdateret.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 04-11-11 14:07

Er der nogen af jer der har prøvet pro udgaven? Jeg har instaleret F - secure kan det arbejde sammen eller vil de generer hinanden?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-11-11 15:28

De kan godt samarbejde, Heimdal er ikke et antivirus program.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-11 16:56

Også herfra en anbefaling af Heimdal, der er 6 sårbare programmer på min Windows XP computer som agenten sørger at holde opdateret

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-11-11 17:01

Osse 100% anbefaliiftig godt og GRATIS program Har haft det et års tid

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 05-11-11 09:33

Jeg bruger secunia psi der kan hentes på www.secunia.com. Har brugt den i et par år og er godt tilfreds. Har også prøvet Heimdal men synes bedst om secunia psi. Det er sikkert en smags sag hvilket program man foretrækker . De er efter min mening begge effektive og gode at have på PCén.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 12:39

Bare husk, at ikke alle opdateringer er af det gode.

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 09-11-11 16:38

Tak for svaret Qualiman.