/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
clipart
Fra : ultra2
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 04-11-11 11:34

hvor kan man hente fler clipart ned på engang

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 04-11-11 11:54

Søg på google under "clipart" og der kommer mange steder.
Det er enda gratis mange steder, men tegningerne er også derefter.
Du skal ikke regne med at du kan forstørre dem ret meget, før de bliver uskarpe.
vic200

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-11-11 12:38

Har du et program, som kan bearbejde Vektor Grafik? "f.eks Adobe Illustrator" men også nogle Gratisprogrammer f.eks.'www.bosseweb.se/inkscape', kan håndtere Vektor.

Hvis ja, så søg under Vektor Clipart, - og der er ret meget gratis gejl du kan hente ned. Det er tegninger som både står skarpt og er egnede til at forstørre.

Ammitz

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-11-11 14:09

hvor kan man hente clipart ned uden at skulle hente 1 ad gangen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-11-11 21:08

Hvis du vil have det gratis, så kender jeg ingen steder, men hvis du vil betale for det, så kan du købe her:

http://www.colourbox.dk/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-11-11 17:51

Microsoft har masser af dem, har i sin tid hentet samtlige fra deres side.
--
Kan ikke lige huske hvordan? men det var gennem Words?
De blev så brændt over på en cd...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 05-11-11 18:28

Brug du bare hele aftenen til at hente et af gangen.
Så mange tegninger skal du vel heller ikke bruge på en gang.

vic200

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-11-11 22:04

vic200

jeg skal bruge mange
det er til børn

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-11-11 06:30

SKAL de være gratis?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 06-11-11 08:37

ja tak det er det bedste

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-11-11 06:04

Hvor mange skal du bruge?
Skal det være en stregtegning i sort eller skal de være farvelagt?
Hvad skal de forestille?

vic200

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 07-11-11 10:49

opgaven er løst 1 af de andre haVDE COREL DRAW med masser af clipart

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 07-11-11 10:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål