/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gratis Pap,- ved du...
Fra : Gucci1704
Vist : 894 gange
50 point
Dato : 04-11-11 07:44

Hejsa.
Vi står hver uge med et overskud af pap, der ca svarer til 20-30 kasser. Pap-type er forskellig.
Tænkte på nogen måske kunne bruge det, frem for at det røg ud ?
Det er inde på mit arbejde, og det står mig frit for, at gøre med det, hvad jeg vil.
Tænkte så på, at andre måske kan have gavn af pap, som ellers bare ryger ud ?
Har du nogen interesse i det, eller et forslag ?
Det er såmænd kun for at være flink mod en anden der måske kan bruge det, at jeg skriver dette.
Penge er ikke blandet ind i det. Det er et gratis tilbud.
Bor i Vejle.

Mvh

Gucci

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-11-11 07:54

HEJ
HVAD ER DET FOR PAP, STORE ELLER SMÅ KASSER, ELLER PLANPAP ??

ER DET KARTON ELLER BØLGEPAP, ER DET EN ENKELT PAP ELLER DOBBELT DOBBELT ??

MVH AG112

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-11 08:42

Hvis du ikke kan komme af med det her på kandu, så kan du tale med de store supermarkeder, for de sælger deres pap, så mon ikke de gerne vil have lidt ekstra indtjening

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-11-11 09:13

Jeg indleverer alt mit pap på losseren, der bliver det genanvendt, tror jeg nok?

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 04-11-11 09:50

Hej igen.

Tak for jeres kommentarer.
Til Ag112. Det er AL slags pap, tynd , tyk, smal, kraftig...
Der kan afhentes 1 gang ugentlig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-11-11 11:45

Gucci1704 - hvor er det henne?

Jeg kan end ikke nænne at smide emballage/kasser af god kvalitet ud. Har gemt de bedste af dem til sangskjulere mm.

Genbrug er mit mellemnavn

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 04-11-11 12:21

TAK FOR DET GUSSIL

DER ER FOR LANGT AT KØRE, OG DET BLIVER FOR DYRT MED EN FRAGTMAND.

ELLERS VAR DET ET FINT TILBUD.

DE BEDSTE HILSENER
AG112

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 04-11-11 12:49

Helt ok AG.
Og moster... : Det er tømning af pap hver uge, der er på tale, så mon ikke det bliver lidt rigelig til sangskjulere ?

Det er i Vejle.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-11-11 15:52

Godt nok ikke en varig løsning, men måske nogle skoler kunne bruge noget af det til deres kreative timer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-11 15:03

Johh, Gucci1704 - det tror jeg nok

Hvad har det været brugt til?