/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Boligtilskud og løn
Fra : Nyx-x
Vist : 442 gange
10 point
Dato : 02-11-11 23:45

Hvor meget må man tjene for at før boligtilskud falder fra?

Førhen kunne jeg gå ind på ansøgningen og selv plotte ind de oplysninger de skulle have. Men det er lukket af og man skal logge ind for at kunne udfylde. Så jeg håber der er en der kan hjælpe.

Jeg ved de skal have flere oplysninger. Men jeg ved så også at har jeg for høj indkomst. Kan jeg lige så godt lade være med at søge.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-11-11 00:59

Citat
Men jeg ved så også at har jeg for høj indkomst. Kan jeg lige så godt lade være med at søge.

Søg og du skal finde Svaret!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-11-11 04:38

Citat
man skal logge ind for at kunne udfylde

Det gør Du jo uden problemer med Nem-ID.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-11-11 05:30

Det kommer an på flere ting huslejen og rådighedsbeløb mm

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-11-11 06:40

Citat
og rådighedsbeløb

Man går kun ud fra bruttoindkomsten, rådighedsbeløbet er jo det der kommer efter alle faste udgifter og kommunen er ligeglad med hvad folk har af forsikringer, lån m.m.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-11-11 06:43

Du kan selv finde ud af det på borger.dk

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-11-11 08:58

hvis du ved du har for høj indtægt er der vel ingen grund til at belaste de i forvejen overbebyrdede medarbejdere i kommunen med en ansøgning der alligevel bare ryger i skraldespanden.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nyx-x

Dato : 04-11-11 23:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål