/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hjælp kan ikke betale ved Ryanair
Fra : Josph
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 02-11-11 17:47

Hej

Er der nogen som har haft lignede problem de sidste par dag, hvor
hjemmesiden melder fejl, prøv senere ?

Når jeg skriver Farsø i by, siger den der må kun være letter i by, har ændret det til o men det hjælper ikke, når den skal godkende betalingen melder den fejl

Jeg har prøvet med 2 forskellige kort lige lidt hjælper det

Nogle ide til hvad jeg skal gøre ?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 02-11-11 17:54

Har du prøvet Farsoe eller Farso, vort danske ø er måske ikke tilladt?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-11 17:57

Har du prøvet at skrive 9640, i stedet for Farsø?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-11-11 09:07

Jeg har TOTALT opgivet Ryanair. Elendig service, bliver ALTID meget dyrere end forventet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-11-11 12:03

Ryanair er en ren pengemaskine.
http://politiken.dk/turengaartil/ECE1395569/nyt-flygebyr-100-kroner-for-at-betale-med-kreditkort/

Sidste år havde de planer om at der også skulle betales gebyr for at bruge flytoilettet, det var nok også overgået personalet da de i forvejen selv skal betale deres uniformer

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 07-11-11 16:36

Det lykkes, men det tog lang tid

Når man skal opgive tlf. nr er der følgen Land + omr nr + tlf nr. ja det er til fastnet men der er ikke noget for mobil så den måde jeg løste på var min nr. er 123456

Land var Danmark + område 12 + tlf nr 123456, jeg kunne måske have skrevet 00 i stedet

Med hensyn til byen var det også galt og svendgiversen der har du ret i dette, så point går til dig tak

Mvh Josph

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-11-11 17:27

Selv tak