/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
søger midterstykke til stang
Fra : ABsan
Vist : 323 gange
140 point
Dato : 02-11-11 07:42

Sameostang klasse 5 er knækket. Søger midterstykke, eller stang man måske kan købe billigt o samme model.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 02-11-11 11:46

Tag stumperne med i en masse grejbutikker og find noget, der matcher - eller skriv til importør/fabrikant og klag din nød.
vh
pbp

Annuller spørgsmålet
Fra : ABsan

Dato : 02-12-11 08:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål