/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
pletter i øjet
Fra : fedet
Vist : 806 gange
70 point
Dato : 01-11-11 21:19

Er der nogen der har oplevet at der kom pletter i kattens ene øje? Dyrlægen siger at det er pigment forandringer, men pletterne flytter sig og øjet det løber??

Kommentar
Fra : Tunip

Dato : 01-11-11 23:56

Det er nok ikke helt det samme.. Men da min mormor havde lignende pigment forandringer i sit ene øje, viste det sig at være kræft
Jeg ville i hvert fald få det tjekket, hvis det var mig..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-11 12:35

Har dyrlægen set katten eller er det bare et "gæt pr telefon"

Det kunne jo tyde på, at katten har fået noget i øjet som irriterer den

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 70 point
Dato : 02-11-11 13:53

En pigmentfejl vil altid være det samme sted i øjet....og får det heller ikke til at løbe i vand

Så smut du til dyrlægen med katten, og har du været der, så tag til en anden, for det lyder da ikke som om han helt ved hvad han taler om

Godkendelse af svar
Fra : fedet

Dato : 02-11-11 19:04

Tak for svaret Nordsted1. Tror jeg vil finde et dyrehospital, hvor de ved lidt om øjne. Kender i et godt et på Fyn?