/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hjorte quiz
Fra : return
Vist : 842 gange
255 point
Dato : 29-10-11 21:08

hej

nogen der måsker holder :Jagt vildt og våben bladet

der er på side 54-55 i det nye blad nr 13 fra okt/nov en hjorte quiz

nogen der måske har løst den for så høre jeg gerne fra dem

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-10-11 22:25

For os der ikke har bladet, kunne du så ikke lægge spørgsmålene ind her?
Eller lægge quizzen ud som billede f.eks. her: http://www.peecee.dk/

Så er der sikkert en del Kandu'er, der gerne vil løse din quiz

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-10-11 19:00

lidt utroligt ingen ved noget om den quiz skriver jo under jagt nåmen så må man jo skrive quizen ind her i morgen så må vi se om der sker noget mht det

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 255 point
Dato : 30-10-11 19:02

Kan du ikke scanne quizzen ind eller tage et billede med kamera? eller bliver kvaliteten for dårlig?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 31-10-11 13:45

Tak for svaret pifo.