/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Badevægt
Fra : supermusen
Vist : 913 gange
100 point
Dato : 29-10-11 13:28

Hejsa alle dejlige Kandu'er,
Det er jo snart jul, og jeg ønsker mig en badevægt, men helst sådan en fancy en, der kan måle bmi og fedtprocent.

åh, og hvis der så lige er en lækker mand med mange penge med som ekstraudstyr, så gør det ikke noget - fniis... det er nok for meget forlangt af en badevægt?

Nå, men hvilken en er den bedste. Er der lavet tests af badevægte, som man kan have nytte af? Min mor rykker for ønskeseddel, så jeg vil gerne kunne skrive en på allerede i denne weekend.

Knuz
Supermusen - snart Julemusen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 29-10-11 13:34

Hvad med denne:
http://www.coolstuff.dk/Withings-WiFi-badevagt

Den er da "Fancy"?

Puha, er det ikke lidt tidligt at tænke på jul? Der er jo læææænge til!!!

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 29-10-11 14:08

hej
Citat
Puha, er det ikke lidt tidligt at tænke på jul? Der er jo læææænge til!!!

joo, men min mor er altid tidligt ude med juleshopping - og jeg klager jo ikke, jeg får jo stadig dejlige gaver

Men altså pifo, den vægt, du har fundet, den ser rigtig god ud, men jeg kan ikke se, at man kan købe den i en butik herhjemme, og min mor er ikke så meget til det med at købe på nettet.

Jeg vil gerne finde én, der kan købes i en butik.

Andre bud???

Knuz
Supermusen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-11 14:17
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-10-11 14:18
Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-10-11 14:18

Skal der også være omgangstæller på vægtangivelsen?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-10-11 14:31

En badevægt er jo kun konstaterende, vi vejer for meget?

I stedet giv/ønsk en aktiv gave, eksempelvis et fittness, wellness eller vandbade besøg...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-10-11 16:30

Citat
Skal der også være omgangstæller på vægtangivelsen?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-11 16:41

Citat
åh, og hvis der så lige er en lækker mand med mange penge med som ekstraudstyr, så gør det ikke noget
jeg er jo lige her at der er en minus foran beløbet gør vel hverken fra eller til eller? Fedtprocent og bmi hvad er det og hvad kan det bruges til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-11 16:45

Glædelig jul øv jeg glemte det men det er jo også alt for tidlig at tænke på jul
i år vil jeg være tildig på færde med at købe julegaver, det skal være om formiddagen den 23. december og ikke som det plejer om eftermiddagen

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 30-10-11 05:20

Citat
Skal der også være omgangstæller på vægtangivelsen?

Ja ja, lav I bare grin på min bekostning - det er da heeeelt oka for mig

Jeg vejer altså højst 4-5 kilo for meget, og dem skal jeg nok slippe af med. Jeg har nemlig allerede et kort til Fittnes. Men det der, Wellness lyder egentlig ikke så dumt. Godt forslag Svendgiversen

Citat
Fedtprocent og bmi hvad er det og hvad kan det bruges til

Ikke noget som helst tror jeg? Det er vist bare nogle tal, der kan holde humøret nede, hvis man en dag bliver alt for overstadig

Nårh nej, de er bare meget sjove at have, og så kan man da lige teste fyren, inden man binder sig til noget

Tak for svaret, Nordsted1, jeg tror, jeg vil ønske mig præcis den, du foreslog

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 30-10-11 05:21

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-11-11 07:31

Jeg ved ikke, om du læser dette, men hvis din mor kender nogen, der går hos vægtkonsulenterne, så kan hun også købe denne til dig:

http://www.vaegtkonsulenterne.dk/pages/visnyhed.asp?newsguid=71024&menuguid=8378&submenuguid=50396&subGroupGuid=23367