/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CDcovers ind i Itunes. ?
Fra : cccf
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 29-10-11 12:40

Hvis jeg selv henter et coverbillede hjem fra nettet, hvordan får jeg det så lagt ind på mit album i Itunes. ?
Itunes kan jo ikke selv finde dem alle sammen.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 29-10-11 15:31

Jeg sidder selv og roder lidt med det. Da jeg opdaterede, har jeg alle albumcover på itunes, men de 2 cd som jeg har overført fra egne cd´er - altså ikke købt via butikken- har nu ikke overført coveret til iphone.

Måske du skulle prøve at bruge dette program, da jeg forstår du har dine cover på din computer:

http://en.softonic.com/s/itunes-album-cover

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 30-10-11 08:28

Efter at jeg har brugt meget tid på at få al min musik (89 stk CD) lagt på Harddisk, med visning af covers, har jeg brugt Media Monkey til dette.
Det er meget bedre til det end Itunes, fordi med Itunes er man meget låst til dette program, og jeg fandt aldrig ud af hvordan man hentede sine egne cover`s . (jeg tror ikke den kan)
Med Media Monkey kunne jeg selv hente alle de covers jeg ville og lægge ind.
Jeg brugte Google" billedsøgning" og skrev bare der hvad der stod på min cd covers, og så fandt den alle mine covers, på nær 2stk.
Så lagde jeg dem i en mappe for sig selv og hentede dem ind i Media Monkey efterhånden som jeg havde hentet mine album.

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 04-11-11 13:10

Til andre der måtte finde dette spørgsmål:
1. Vælg de sange du vil tilføje billedet til
2. Højreklik og vælg Egenskaber
3. Hiv billedet ind i ruden til album-cover

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-11-11 10:11

Gider du ikke lige at uddybe denne kommentar.?
Er vi inde i iTunes eller hvor er vi henne.?

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 07-11-11 08:29

Yes, det er i iTunes. Se skærmbillederne i denne artikel:
http://www.macobserver.com/tmo/article/Removing_iTunes_Artwork/

Og hvis du følger artiklens trin baglæns kan du tilføje covers i stedet for at slette dem ;)

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 07-11-11 11:30

Jeg kan ikke i min iTUNE finde skærmbilledet "Multiplay Song Information. ?
som er vist på din henvisning
Hvor pokker ligger den.

Accepteret svar
Fra : MYPCSupport

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-11 11:32

Det burde vises hvis du vælger flere sange ad gangen fra listen.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 07-11-11 15:22

Tak for svaret MYPCSupport.
Jeg skal gå ind i VIS INFO og derefter BILLEDER.

Kommentar
Fra : MYPCSupport

Dato : 07-11-11 16:11

Så lidt