/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
redigere kunst
Fra : susss
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 27-10-11 13:19

Er der nogen som kender et redigeringsprogram inde på nettet som kan lave ens billeder om til et flot kunst billede ..Bruger Topaz, men vil godt prøve noget andet også . Har Photo shop element 7. Flot farvespil eller andet sjovt flot .

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 27-10-11 13:30

Jeg kender ikke Topaz - men bruger selv photoshop elements 9.
Der errigtig mange funktioner - jeg tror ikke nogen kender / anvender alle
Men hvis du vil "lege" med dine billeder - og lave kunst ud af dem - så er pse9 varmt anbefalelsesværdigt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-10-11 19:35

Jamen du har Photoshop Elements, hvad forlanger du så mere

De eneste programmer der kan mere end det er oppe i 6-7000 kroners klassen.

Du skal bruge den funktion oppe i menuen der hedder "filter", der er sådan ca 100 forskellige effekter du kan eksperimentere med, lige fra at få billedet til at ligne et oliemaleri og til at det ligner noget der er tegnet med farveblyant

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-10-11 07:05

Det kan photoshop klarer. Det er det bedste program til billedbehandling.

hawaii7

Kommentar
Fra : mulberry