/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP min knallert/pgo 50 hot går i stå!
Fra : Frederikbbc
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 26-10-11 23:03

HJÆLP min knallert/pgo 50 hot går i stå! efter jeg har kørt omkring 1 km. også kan først starte efter lang tid, hvor jeg også har stået meget lang tid og har sparket på kick starten fordi el starten ikke virker, men det er kommet efter jeg har sat knæk udstødning, powerfilter og nye ruller i (4,7 g) også har jeg pillet skiven og sat en 78 dyse i, hvad kan det være det gør den dør efter ca. 1 km. Har selv tænk at der skal en større dyse i, men er ikke helt sikker, er der ikke nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-10-11 09:11

Det er fordi den er beregnet til små ture på max 1 km.
vic200

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-10-11 09:29

Prøv at fylde tanken, for lidt benzin kan godt give nævnte symtomer......rens benzinfilter

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-10-11 20:37

NU IGEN..........................

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 03-11-11 03:02

se til at den bliver ved at få benzin, noget tyder på, at den ikke får noget, efter nogen tid, se til at udluftning i tank er i orden, hvis ikke kan den holde benzinen tilbage, på grund af vakkum tanken skal have luft in som kompensere for benzin forbruget
Tyller 1

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 06-11-11 17:07

tjek om der kommer olie til