/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med adobe reader
Fra : lukas2502
Vist : 1167 gange
200 point
Dato : 26-10-11 14:47

Efter at jeg ikke har kunnet bruge A R nogle gange, har jeg forgæves forsøgt at fjerne A D, for at ny-installere den. (Den står stadig under Tilføj/ fjern programmer.)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 26-10-11 15:58

Prøv at installere readeren igen og denne gang bruger du Revo uninstaller til at afinstallere programmet:
http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html
Hvis du så har lyst til en anden og lettere pdf reader så prøv Foxit reader, den er gratis lige som Adobes men ikke nær så tung for computeren:
http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 26-10-11 17:51

Tilsyneladende virker det, jeg har i alle tilfælde fået fjernet en del "gamle programmer" som det før har været helt umuligt at fjerne, desværre kan jeg nu kun starte med "Babylon" i stedet for Google???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-11 18:34

Citat
desværre kan jeg nu kun starte med "Babylon" i stedet for Google
ikke forstået hvad starter med Babylon i stedet for Google? Hvad har du fjernet udover Adobe reader?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 26-10-11 18:55

Citat
Revo uninstaller

Da jeg installerede ovennævnte, kom "Babylon" som søgemaskine i stedet for Google, og den kan jeg ikke blive af med igen.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 26-10-11 19:25

Det lykkedes at få Google tilbage som søgemaskine

Men det er ikke muligt at installere A R igen, jeg får hver gang meddelelsen:

Der opstod en fejl under installationen.

Kunne ikke initialisere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-11 19:28

Nå ikke andet du har glemt at fjerne en markering under installationen og fået en værktøjslinje med Babylon, det kan være malware og så skal du bruge Malwarebytes Antimalware til at fjerne linjen igen:
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
vælg den gratis (free) den er lige så god som pro udgaven til at finde og fjerne malware, den installeres automatisk på dansk og du skal huske at opdatere før du scanner, lad programmet fjerne det den finder.
Husk så en anden gang at fjerne markering ved uønskede tilføjelser når du installerer programmer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-11 19:32

Kan du se Adobe Reader når du kører Revo uninstaller? Så lad programmet fjerne resterne.
Kan du slet ikke tænke dig at skifte til Foxit reader? og glemme alt og den tunge Adobe Reader

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 26-10-11 19:50

Tak for svaret o.v.n.. Så kan jeg da komme videre.

(Lidt bonuspoint for det gode svar)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-11 20:59

Selv tak - godt du fandt en løsning, fik du resterne af den gamle Adobe væk?