/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Værd at købe??? RegistryBooster Uniblue
Fra : ingelein
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 26-10-11 10:25

Hej
Er det værd at bruge 189 kr. på denne registry booster?
Med venlig hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-10-11 10:51

Nej, det findes massere af gratis programmer som kan det samme.
Hvorfor vil du køber programmet?

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 26-10-11 10:58

Helt enig med webnoob. Aldrig købe et eller andet, hvor der er masser af gratis alternativer der er mindst lige så gode.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-10-11 11:03

Hej I to
Vil I oplyse hvilke - links modtages gerne - det andet er for billigt sluppet, hvis jeg skal slippe points
Med venlig hilsen
Ingelein -

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-10-11 11:10

Hvis du kommer med en årsag til hvorfor du vil købe programmet så kan jeg linke dig til et gratis program.

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 60 point
Dato : 26-10-11 11:17

Jeg har prøvet programmet og jeg købte også de to andre programmer der indgår i en samlet pakke sammen med Regestry Booster, det skabte problemer så jeg til sidst måtte formatere min harddisk og installere alt forfra.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-10-11 11:21

Tak for svaret bjarnebr.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-10-11 13:14

Jeg bruger det program og det fungere fint den finder mange fejl..men ok der findes sikkert meget andet godt som ikke koster noget.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-11-11 19:47

Hej suss
Jamen det er jo det, som er problemet. Programmerne finder mange fejl, men de fjerner/reparerer dem jo ikke - det er derfor de vil have at man skal købe et program.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : susss

Dato : 25-11-11 11:40

Programmet beder da mig om at markere at jeg ønsker at den skal fjerne fejlene og det gør den så ...jo de er da væk hver gang den har renset min maskine..