/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Enheden ikke klar
Fra : nomore
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 25-10-11 23:31

Når jeg overfører filer fra en disk til en anden
kommer den melding - hvorfor
OG DET ER MENS JEG ER VED AT OVERFØRE FILER.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-10-11 00:29

Fordi du har rod i systemet.
Kan være overhedning af en disk eller utilstrækkelig strømforsyning til en usb forbunden disk.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-10-11 01:18

ROD?

Varme

Ingen af mine diske kommer over 32*
Den ene er intern SATA (masser af strøm) men den går ud mens jeg overfører filer
til en anden EXTERN (med masser af strøm - SATA)...
Kan så lige nævne, at bare jeg markere filerne stiger cpu forbruget til MAX
i næsten et minut, scroller jeg i samme mappe = samme forbrug.
og diskene er lige kørt gennem chkdsk/ f/r med en enkelt fejl på hver,
den ene tog det en ½ dag at køre igennem

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-10-11 01:21

Kan lige nævne, at det er den INTERNE disk der kommer med den melding

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-10-11 10:47

Har du kigget i chkdsk loggen om der er skrevet noget om sletnig af flier, fejl på sektorer eller anden fejl? Det kan godt tyde på at der er en fejl på begge som gør at der ikke kan læses/skrives på et bestemt område, de giver selvfølgelig kun en fejl på den harddisk med dataen på.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-10-11 21:03

Citat
chkdsk/ f/r med en enkelt fejl på hver,
den ene tog det en ½ dag at køre igennem

Som alligevel INTET HJALP..
kører jeg disken gennem HDD REGENERATOR
er den TOTALT SMADRET = købt for en måned siden..
Men problemet LØST - dog ikke med gode resultater, efter alle de forsøg på redning
af en ellers god disk.
Men nærmere dårlige PROGRAMMER der forsøger at _______

LOVE NOGET DE IKKE KAN

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-11-11 22:36

Citat
sletnig af flier,

SORRY = kan ikke FATTE hvad du forsøger at skrive.......
For mange eller bare en GENERAL fejl.

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore