/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Benzintank
Fra : pedroso
Vist : 576 gange
500 point
Dato : 25-10-11 23:23

Hej! Jeg skal have skiftet min benzintank, men kan ikke lige finde en. Jo, fra Honda og til en million.

Det er en Honda Civic 1,5 aerodeck stationcar fra 1998.

Tanken må gerne være brugt.

Og hvis nogen har den gode ide at den kan lappes, så tvivler jeg på at det vil holde. Men det kan jo blive en sidste udvej.

Hvor kan jeg få fat på en anden tank?

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 26-10-11 01:15

Citat
Hvor kan jeg få fat på en anden tank?

Prøv ved en auto-ophugger.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-10-11 05:30
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-10-11 05:31
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-10-11 07:04
Kommentar
Fra : Kim-Lund

Dato : 26-10-11 07:09

Søg og find i huggernes fællesdatabase http://www.dataophug.dk

/K

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 26-10-11 12:57

Spørgsmålet går på hvor jeg kan få fat på en tank. Ikke hvor jeg kan få fat på et link til nogen, som måske har en tank.

Ja, undskyld tonen, men ingen af de steder I henviser til har altså den del jeg efterlyser, det havde I jo selv lige kunnet checke...

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 26-10-11 13:00

Og for lige at undgå at I henviser til Honda så koster den 2300 incl. moms der.

Men som nævnt må det altså gerne være en brugt tank.

Accepteret svar
Fra : Kim-Lund

Modtaget 500 point
Dato : 26-10-11 13:45

Så kan du da spare en lille tusse her: http://www.carlab.dk/shop/honda-civic-95-00-108771p.html

Så vidt jeg kan se er din bil en model MB så den burde passe.

/K

Kommentar
Fra : Kim-Lund

Dato : 26-10-11 13:51
Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 26-10-11 18:23

Og du kan jo altid spørge din lokale forhandler om han har en skadet bil stående ?! Det kan forekomme i nogle tilfælde, at man kan handle sig til brugte dele - som regel uden garanti - men også spare nogle kroner i forhold til en ny.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-10-11 21:07

STJÆL EN BIL
du får sgu da ikke meget for 500.- hvis du ikke vil købe

Citat
Spørgsmålet går på hvor jeg kan få fat på en tank. Ikke hvor jeg kan få fat på et link til nogen, som måske har en tank.

Godkendelse af svar
Fra : pedroso

Dato : 10-11-11 20:11

Tak for svaret Kim-Lund. Den passer desværre nok ikke, min bil er en stationcar.

Kommentar
Fra : Kim-Lund

Dato : 10-11-11 20:51

Spørg Honda om ikke model betegnelsen på din Stationcar er MB.
I så fald passer den tank fra Carlab

/Kim

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 11-11-11 08:45

Ok, jo det er nok en god ide. Lige præcis tanken er nemlig noget, der varierer fra model til model.