/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telefon tastatur tik iphone4
Fra : frederikshavn
Vist : 887 gange
100 point
Dato : 24-10-11 16:56

hej har købt en iphone4,kan man få et telefon tastatur der til,når man skal skrive sms,bryder nig nemmelig ikko om det der er der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-11 17:29

Hvorfor så købe den

Skriv SMSer fra komputeren....

http://www.frisms.nu/pakker.php

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-10-11 17:59
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-10-11 18:01

ups, forkert link, her er det rigtige http://celluon.com/products/laserkey1_3.htm?sm=2_1

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-10-11 18:02
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-10-11 18:06

http://store.apple.com/dk/product/MC184DK/B?fnode=MTc0MjU4OTY

Du kan bruge blutooth tastaturet, da iphone 4 ikke passer i stikket på dock tastaturet.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 24-10-11 18:20

DEt jeg mener er om man kan lave det indbygget tastatur om til et telefon tastatur,eller få en app der kan

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-10-11 18:55

nu bliver jeg nysgerrig- hvad er det der generer dig ved det nye tastatur, som fungerer ligesom en computer-?

Jeg spørger for at vide, hvad det er du savner istedet for det der er ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-10-11 19:06

Du kan finde en del forskellig Keyboard layout i Ap-store. Jeg har blandt andet lige set en med T9 ordbog. Så du skal blot søge på det der passer dig bedst.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 24-10-11 19:08

HAr haft en htc,der kunne man lave tastaturet om vil et telefon tastatur,det er ffv keg savner,fordi jeg rammer2taster med det indbygget tastatur

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-10-11 19:16

Hvad hvis du vender telefonen, så den er på langs- så er tastaturet større. Vil give dig ret i at på højkant kan det være svært at ramme