/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette sit spørgsmål
Fra : susss
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 24-10-11 09:18

Hej Hvordan sletter man sit spørgsmål når man er færdig med at få svar på spørgsmålet ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-10-11 09:20

Du skal blot godkende svaret på dit spørgsmål - men slette det tror jeg da ikke man kan!

Clou

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 35 point
Dato : 24-10-11 09:21

Mn klikker på Accepter svar ud for den der har givet dig det bedste svar!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-11 09:25

Og har du ikke fået et brugbart svar, så trykker du på annuller - så bliver det næsten slettet - ved næsten så forståes det sådan, at det stadig kan ses i din historik, men det er umuligt at tilføje kommentarer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-10-11 09:29

Citat
Og har du ikke fået et brugbart svar, så trykker du på annuller

Eller lader det stå åbent.
Du skal ikke haste med at lukke, der kan altid komme et svar du muligvis kan bruge.
Ellers bliver svaret automatisk annuleret efter 3 mdr

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-11 21:14

STØT STATESTIKKEN FOR ANNULEREDE SVAR

Det er der mange der gør, og nogle gør det gentagende gange.
Statestikken kan du ikke rende fra, men du kan blive vurderet på den, og blive ignoreret af andre der måske ellers havde et godt svar.

Der er før set folk, der annulere et spørgsmål inden for et kvarter, fordi de ikke har modtaget et gyldigt svar. - Det er da helt hend i vejret. Et spørgsmål børmindst stå åbent i 24 timer, så alle har en chance for, at give et svar.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 25-10-11 09:00

Tak for svaret dogvillestar. Fint det husker jeg til næste gang ...

Kommentar
Fra : dogvillestar