/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hjælp til at finde showplates!
Fra : Lukas2011
Vist : 636 gange
77 point
Dato : 23-10-11 00:31

Jeg satser på at mit spørgsmål ligger i den korrekte kategori :)

Jeg søger disse såkaldte "showplates" (show nummerplader).
Jeg har simpelthen ledt nettet tyndt og jeg har fundet masser af showplates men de er alle med skrift.
Jeg skal bruge nummerpladerne til selv at sætte folie på og de skal derfor være blanke.
Materiale samt mål er ligegyldigt.

Kender du evt. til en leverandør af disse, så har jeg virkelig brug for din viden! :)

På forhånd TAK!

Mvh Louise

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 87 point
Dato : 23-10-11 00:45

Kan du ikke bruge almindelig 0,5-1mm aluplade. Det er let at klippe til med en billig metalsaks (0.5 pladen kan såmænd klippes til med en skræddersaks el lign.). Du kan f.ex. få det i Metalcentret, Ejby Industrivej 100, 2600 Glostrup, tlf. 4363 2122 og hos de fleste skrothandlere.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 23-10-11 01:07

http://www.krak.dk/firma/mekoprint-as:845219/9530-st%C3%B8vring

Prøv her de kan løse din opgave, du kan får et færdig produkt så du ikke selv skal sætte noget på selv, de kan også sælge blanke plader efter dine mål.

Kommentar
Fra : Kim-Lund

Dato : 10-11-11 20:57
Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 11-11-11 00:23

Melder du tilbage, hvad du har fundet ud af, så vi andre kan blive klogere?

Godkendelse af svar
Fra : Lukas2011

Dato : 29-04-12 18:06

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 29-04-12 22:37

Selv tak, kom du i gang?