/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Brænderprogram??
Fra : dabj
Vist : 852 gange
300 point
Dato : 22-10-11 18:45

Jeg har en del videoer lavet med PhotoStory3 liggende som WMV filer.
De er redigeret med tekst og musik og venter nu bare på at komme på CD/DVD.
Nogen der kender et brænderprogram der kan klare problemet, og samtidig lave en menu, så man på tv kan vælge hvilken video man vil se.
Jeg har gjort det før, men husker ikke længere med hvilket program.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 18:56

F.eks. dette til at lave dvd filerne med
DVDStyler http://www.dvdstyler.org/en/

og CDBurnerXP til at brænde med
http://cdburnerxp.se/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 18:58

ps
DVD Styler kan os brænde DVD

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 19:02
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-10-11 19:53

Den hurtigste? som FREEWARE er denne,
http://sourceforge.net/projects/avstodvd/
Eller lav det som en MKV fil, hvis din dvd kan klare det

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-10-11 21:05

Prøver hele balladen.
cdburnerxp kan ikke lave menu

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-10-11 21:07

avstodvd kan ikke behandle WMV filer

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 22-10-11 21:50

Nej CDBurnerxp var til at brænde med, når der var lavet en ISO med DVD Styler

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 22-10-11 22:59

Tak for svaret Klaudi.
Jeg fandt selv ud af hvilket program jeg sidst brugte.
Nero Kwik Media--kunne bare ikke huske det, men tak for indsatsen alligevel.
Mvh dabj

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-11 07:34

var så lidt, må lige kig på det der nero kvik

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-10-11 13:51

Fint nok--vil lige sige, at når Nero Kwik Media er downloadet og installeret, skal man betale kr. 39,-
for et tillægsprogram før det virker ved brænding, men så er det også perfekt.
Jeg har lige lagt 29 videoer på DVD og menuen står fint på skærmen og den fungerer fint både på pc og tv.
På menuen får videoerne automatisk de navne man har givet filerne i PhotoStory3.