/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Haster sent familiemedlem midler
Fra : Teil
Vist : 993 gange
50 point
Dato : 22-10-11 07:56

Citat
Jeg arbejder med SNS pengeinstitut i Holland. www.snsbank.nl. Du slægtning, der kommer for sent havde nogle uafhentede midler med os. Kontakt mig venligst for mere information eller e-mail til mig med et telefonnummer, jeg kan kalde det. Det er presserende.
Regards 011 44?? 20 3318 3822

Flinke flinke mennesker der findes på denne jord.
Jeg får jævnligt penge tilsendt på denne mmåde.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 22-10-11 08:34

Citat
Jeg får jævnligt penge tilsendt på denne mmåde.

Bare det var mig...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-11 09:11

Citat
De valse e-mails lijken afkomstig van SNS Bank, maar zijn dat dus niet. Dit zijn zogeheten phishing e-mails. SNS Bank stuurt zelf nooit e-mails met de vraag of je via een link wilt inloggen op Mijn SNS en we vragen ook nooit je persoonlijke gegevens. Houd deze gegevens altijd voor jezelf.

http://www.snsbank.nl/particulier/over-sns-bank/valse-emails-sns-bank-in-omloop.html

Der vil altid være torsk der bider på når der "phishes".

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-11 09:17

PBS sender også en mail med forslag til sikker nethandel.
Man skal bare oplyse betalingskort med koder på en side,
vedlagt i mail.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-10-11 09:18

Det der kartoffelsprog forstår jeg ikke, helt sikkert er det phishing

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-10-11 13:22

Citat
Jeg får jævnligt penge tilsendt på denne mmåde.

Dejligt for dig Teil.... så er der lidt ekstra til julegaverne.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 22-10-11 15:10

Den slags mails får jeg også af og til.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 22-10-11 20:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-10-11 21:08

var så lidt