/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Det bedste værksted på sjælland?
Fra : mccracken
Vist : 725 gange
200 point
Dato : 23-05-03 12:38

Er der nogen her der ved hvor det bedste mc-værksted på sjælland ligger??

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 23-05-03 12:54

Hej
Jeg bor ikke selv på sjælland, men kender Jes på http://www.sayjes.dk/ og ved han er meget seriøs.

Du kan læse anmeldelser på
http://www.hasselbalchs.dk/DMCN/vis_anm_forh_detail.asp?ID=34

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : mccracken

Dato : 25-05-03 11:47

Der er åbenbart ikke særrlig mange der har rigtig gode erfaringer med værksteder??

Tak for svaret CLAN, det var et godt link, jeg var ikke klar over at der fandtes sådan et rating-forum på nettet.
Du skulle måske skrive det som tip?

Hilsen McCracken

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 12:04

Hej McCracken
Nej det er nok med gode værksteder som med melodigrandprix i aftes - noget hø
Jamen hvis du vil skrive det som et tip, så kan du lige så godt "snuppe" de points - jeg har selv rigeligt, så siden du fik idéen, så overlader jeg det til dig.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-05-03 12:05

NB: Hvis du snakker med Jes... så hils ham fra Søren Marquardsen - Grenaa
Vi har begge været ansat ved Statoil (Siri).

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 31-05-03 10:30

Ok!!