/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
manglende netforbindelse
Fra : anro01
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 21-10-11 14:30

Når jeg bruger pcen dropper netforbindelsen ud.
Hvorfor gør den det ?
Er der noget der er installeret forkert.
Hvordan skal det rettes.
Forklar det trin for trin, er ikke øvet
anro

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-11 14:33

Kan du uddybe problemstillingen lidt mere? Er der ikke noget internet når du starter computeren? Kan du se der er forbindelse som forsvinder når du starter en browser eller et andet program som har netforbindelse? Hvilke programmer er der tale om, sker det kun på den ene computer eller er der andre der også er ramt er det?

Kommentar
Fra : anro01

Dato : 21-10-11 14:43

Der kommer en rude op nederst på skærmen hvor der står at jeg har mistet forbindelsen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-11 15:08

Hvilken version af Windows bruger du, hvordan kommer du på nettet? Er det via en router, bruger du ledning, trådløs router eller er det mobiltbredbånd?

Kommentar
Fra : anro01

Dato : 21-10-11 15:21

Home premium pack 2
router der også virker som trådløs

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-11 15:44

Jeg skulle måske ha' været mere klar i mit spørgsmål. Er det Windows XP, Vista eller 7 du bruger? Sidder der en ledning i din computer over til routeren?

Kommentar
Fra : anro01

Dato : 21-10-11 15:49

ja

Kommentar
Fra : anro01

Dato : 21-10-11 15:50

vista

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-10-11 15:58

Har du prøvet og tilslutte en anden computer til den ledning?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-10-11 16:26

Jeg tror du er jyde, de plejer at være af få ord, og helst enstavelses ord.
Når der bliver spurgt ind til detaljer, så er det fordi, at sådanne netværksanlæg, er meget forskellige, fra mærke til mærke.
Når vi så kun ved du har internet, en PC med vista og en ukendt router, så kan svarerne kun blive overfladiske.

Så prøv at mobilisere alt din viden, og give os en detaljeret beskrivelse af dit sammenstrikket anlæg, så vi kan priotere og udelukke forskellige muligheder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-10-11 16:28

Iøvrigt lægger du godt ud med 50% annulering!

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 21-10-11 16:54

tjek din netværkskort om den er i orden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-10-11 17:23

Et gammelt ordsprog:
Som man råber i skoven, får man svar!

Kommentar
Fra : røskva

Dato : 22-10-11 11:32

Ring til din netudbyder så er en muglighed for at tjekke forbindelse
jeg har prøvet problemet(købte ny pc mm) udbyderen skulle trues med at jeg ville opsige abonement før de fandt problemet hos dem.

Kommentar
Fra : anro01

Dato : 15-11-11 14:31

Webnoob du får mine point du var mest seriøs

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:36

Synes ikke jeg har fået dem endnu.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-12-11 21:48

Problemet er, at du ikke vil give os den vigtige information omkring dit anlæg. De sparsomme oplysninger du giver her, rækker ikke særligt langt.
Så prøv nu at mobilisere dine kreative evner og komme med de oplysninger som er så vigtige, for at vi får en ærlig chance for at hjælpe dig.

Og blæs være med dine point, de har ikke længere nogen betydning, eller værdi!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-12-11 00:12

Nej pointene er ikke vigtige, det er bare, synes jeg, respektløst ikke at give så frivillige som hjælper et klap på skuldrene.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-12-11 15:32

Måske er det derfor at hans annuleringsprocent er så høj!