/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brugsanvisning til DMTECH WQ20XT TV
Fra : pepe1
Vist : 1235 gange
41 point
Dato : 21-10-11 08:42

Hej
Jeg mangler en brugsanvisning til et DMTECH WQ20XT 20" Widescreen HD Ready LCD TV med DVD
Købt i Harald Nyborg for et år siden.
Jeg vil gerne kunne se de Digital kanaler som YouSee har i deres pakke, men når jeg prøve at søge efter kanaler kan den ikke finde nogle Digital kanaler, så derfor vil jeg gerne have en brugsanvisning, hvis det da ikke er nogle der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-11 16:41

Citat
Jeg vil gerne kunne se de Digital kanaler som YouSee har i deres pakke

Det kan ikke lade sig gøre, der skal du have et DVB-C tv, eller en boks foran tv, det du har er til antenne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-11 16:44

PS
Dårlig statistik du har, det kan gøres bedre

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 16

Kom godt i gang
http://www.kandu.dk/faq.aspx
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : pepe1

Dato : 21-10-11 18:27

Jamen er det ikke et DVB-C tv jeg har købt, det kan da se tv2 og DR med en tagantene
om min Dårlig statistik kan jeg kun sige, at jeg ikke var helt med på hvordan man gjort, når man fik et svar man kunne bruge Sorry

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-11 18:47

Citat
det kan da se tv2 og DR med en tagantene

Ja det er fordi det er et DVB-T tv du har!

Du kan se Yousee hvis det kan modtage DVB-C og Analog

Kommentar
Fra : pepe1

Dato : 21-10-11 19:46

Ja og det er derfor jeg efterlyser en brugsanvisning til det jeg kan godt se de Analog kanaler YouSee sender, med vil også gerne kunne se deres HD kanaler, og på tv står der HD redey

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-11 19:54

Du kan ikke se de digitale når det ikke er et DVB-C tv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-10-11 20:26

Køb evt så'n en her og sæt til tv

DENVER MPEG-4 DVB-C BOKS
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2432&n=10

Kommentar
Fra : pepe1

Dato : 21-10-11 20:35

okay jeg tror da bare at det kunne tage DVB-C nu når det er et MPEG-4 TV, men så lærte jeg også noget nyt i dag, jeg er jo blive snydt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 41 point
Dato : 21-10-11 20:54

Et udsnit at data, det er så ikke et MPEG4 men et MPEG2 TV

Tuner TV : 1 tuner NICAM Stereo
System TV : PAL, SECAM, B/G, D/K, I, L/L
Installation manuel og automatisk

Tuner TNT (numérique) : 1 tuner TNT (DVB-T / Tuner Numérique Terrestre)
Compatible TNT SD MPEG2 (flux de 1ère génération, non-utilisable avec des flux HD)

http://www.lcd-compare.com/televiseur-DMTWQ20XT-DMTECH-WQ20XT.htm

Godkendelse af svar
Fra : pepe1

Dato : 23-10-11 21:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-11 21:39

var så lidt