/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vanter uden fingre med "klap"
Fra : supermusen
Vist : 1523 gange
100 point
Dato : 21-10-11 07:37

Hej igen allesammen,
Min veninde ønsker sig sådan nogle vanter, som er strikkede med fingre, dog uden at fingrene er lukket af, til gengæld er der sådan en lille klap, man kan trække ud over, så det kommer til at virke som en almindelig vante. Hun har set dem i London, men hvor kan jeg finde dem?
Knuz
Supermusen

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-10-11 07:41

Har nogle jeg bruger når jeg fisker / lystfisker og har købt dem i en lystfiskerbutik

det er flice..hvis det staves sådan.... det kan måske være en mulighed.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-10-11 08:02
Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 21-10-11 08:06

Hej pifo,
Ja, det er sådan nogle. Jeg tror bare ikke, hun kan lide dem, som H&M har. Hun talte om nogle stribede med mange farver og mønstre, men måske er det ikke til at finde, så må jeg klare mig med dem fra H&M. Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt, hvis andre kender til sådanne vanter.
Knuz
Supermusen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-11 08:20

Din veninde kan selv strikke dem, så ka' hun få dem lige som hun ønsker

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=117&d_id=26&lang=dk

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 21-10-11 08:48

Hej Nordsted1,
Joo, men jeg ville gerne give hende dem i fødselsdagsgave, så ligefrem bare at købe garn og pinde til hende, det synes jeg måske er liiige på kanten. I øvrigt tror jeg slet ikke hun kan strikke - thi hi hi
Knuz
Supermusen

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-11 08:50

Måske er det dem her du søger, der er i hvert fald mange forskellige også med striber i mange farver.

http://www.accessorize.com/da/denmark/gloves/icat/coldweathergloves/&bklist=icat,4,shop,coldweathershop,coldweathergloves

Der ligger butikker rundt i landet, blandt andet i Fields og Frederiksberg Centret, hvis du bor der omkring?

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 21-10-11 08:54

Hej pifo,
Det er lige præcis sådan nogle, tror jer.
Tusind tak for hjælpen, allesammen.
Knuz og god weekend
Supermusen