/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Spørger mig om jeg tillade hver gang !!
Fra : steffen15
Vist : 521 gange
150 point
Dato : 20-10-11 17:00

Hver gang jeg Fx hiver et billed ind på mit skrivebord fra nettet kommer windows med..
VIL DU TILLADE AT FILER FRA DETTE WEBSTED KOPIERES TIL COMPUTEREN??.
Så skal jeg taste ja så kommer det ned på men computer,

Er ved at være død træt af det.. Bruger windows 7..

Nogle som ved hvordan man slår det fra,,
Hilsen Steffen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-10-11 17:20

Det er underligt at det sker når du vil kopiere et billede ned på computeren fra nettet. Hvilke sider kopiere du fra?

For at ændre sikkerhedskontroller så skal du skrive UAC i søgefeltet når du har klikket på windows knappen. Så vil der stå "Rediger indstillingerne for kontrol af brugerkonti", klik på det og så kan du lege med de indstillinger der er.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-10-11 18:38

Har prøvet det. Tror det er en instilling i internet explorer jeg skal bruge. Den har ikke altid gjord det.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-11 19:59

Hvis du bruger explore så prøv og få op i Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed.
Også prøv og sæt den til det laveste sikkerhedsniveau.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 20-10-11 20:17

den gør det stadig )=

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 21:24

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-10-11 21:38

Kan du sende et screen shot af det?

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 21-10-11 08:56

Prøv at søg på "UAC" under windows søg, her i kan du slå alle beskeder fra, så holder det ihvertfald :)

Annuller spørgsmålet
Fra : steffen15

Dato : 21-10-11 20:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål