/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lange velcro strips
Fra : mploug
Vist : 794 gange
15 point
Dato : 20-10-11 16:10

Hej

Jeg ved, at man kan købe velcro strips f.eks. til samling af kabler til PC + tilhørende udstyr.
Jeg synes også, at jeg på et tidspunkt faldt over nogle med et metalspænde, men kan ikke huske, hvor det var. Kan man også købe nogle lidt længere velcro strips på f.eks. 40 cm. ?

Kan I evt. henvise til nogle online forhandlere?

Venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 20-10-11 16:16

Ja, man kunne måske også overveje nogle kabelstropper:
http://fairshop.dk/search/?q=kabelstrop

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 16:53

hvad har du google til

http://www.combiflex.dk/28-velcro

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 16:54
Kommentar
Fra : mploug

Dato : 20-10-11 18:45

Tak for dine indlæg.
Ja, du har en pointe, og jeg har også prøvet at google det
Nogen gange er der bare nogen, der lige kender et bestemt
produkt eller en bestemt butik, som de anbefaler.
Jeg prøver bare at søge lidt videre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 19:00

Held og lykke
Der er bare 5.500.000 sider om strips

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-10-11 22:11

ALDI har haft dem i deres sortiment, og har sikkert stadig nogen liggende.
Jeg har selv købt flere pakker, både med og uden metalspænde, lige som de har en smallere type på rulle, som jeg bruger til alle mine løse ledninger, især når de ikke er i brug.
Konen bruger dem til opbinding af de planter som bliver for lange til at kunne stå af sig selv, både inde og ude. Disse opbindinger kan jo bruges igen og igen!