/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Kort over Frederiksberg Kommune
Fra : petra09
Vist : 3414 gange
75 point
Dato : 20-10-11 14:30

Jeg leder efter et kort (på nettet) over Frederiksberg Kommune, med gadenavne og evt hvor man tydeligt kan se kommunegrænsen til Københavns Kommune.

jeg kan ikke få Frederiksberg kommune alene på Krak, og selvom jeg zoomer helt ind, kan jeg ikke se nogen tegn eller streger der viser kommunegrænsen.

Jeg har kigget på Frederiksberg Kommunes hjemmeside og der er heller ikke noget kort. jo der er kort men uden gadenavne.

Google har heller ikke været nogen hjælp.

Hjælp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-10-11 14:54
Kommentar
Fra : petra09

Dato : 20-10-11 15:10

Hej piaskov

Nej, desværre. Jeg havde også fundet samme kort.
Men takker

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-10-11 15:49

Ffrederiksberg er vel ikke vokset siden 1957, så her det nyeste historiske kort:

http://www.frederiksberg.dk/ByOgKultur/KendDinBy/FrederiksbergStadsarkiv/Historiskekort/Frederiksberg%201957.aspx

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 20-10-11 16:01

Du kan selv lave et kort på google maps.
Du kan se et eksempel her:
http://cyborch.blogspot.com/2007/07/frederiksberg-kommune.html

vic200

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 20-10-11 23:02

Jeg har selv ledt efter kort på nettet og kraks kort er elendige. Jeg tror årsagen er, at kraks for en stor del lever af at sælge kort, så hvis man kunne kort på nettet der er lige så gode som dem man køber fysisk, ville kraks gå neden om og hjem.

Kommentar
Fra : petra09

Dato : 03-11-11 09:43

Jeg har kigget på alle muligheder, men synes ikke jeg kan bruge noget. Men tak for svar

Annuller spørgsmålet
Fra : petra09

Dato : 03-11-11 09:45

Jeg har prøvet alle muligheder, men kan ikke komme videre. Ville gerne have et kort med kommunegrænse og tydelige gadeavne.