/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
SEX OG OLIEMASSAGE TIL PIGER/KVINDER
Fra : henrik1002
Vist : 1562 gange
40 point
Dato : 20-10-11 09:41

Den som intet vover, vinder intet 1( Du kan få det som hedder erotisk oliemassage hvor du får oliemassage af nakke og skulder og ryggen og baller og inderlår og ben og bryster og hofte og lår. 2)Du kan få det som hedder erotisk oliemassage hvor du får orgasme med tunge så du slapper og det løser op for de spæninger du har i kroppen helt inden du få oliemassage af nakke og skulder og ryggen og baller og inderlår og ben. 3)Du kan få det som hedder erotisk oliemassage hvor bække er nøgen og hvor du giver mig en oliemassage med det hele også med min krop. 4)Du kan få det som hedder erotisk oliemassage hvor du er helt nøgen og jeg har en morgenkåbe på, og du får oliemassage af nakke og skulder og ryggen og baller og inderlår og ben. 5)Du kan få det som hedder helekropsmassage hvor du vil en dejlig orgasme med min tunge og så ved jeg at du slapper helt af i dine muskler og hvis du var spænt inden i din krop, og så går jeg med foran først og det er nakke skulder og mave og bryster og hofte og ben, derefter vender du dig om, og får oliemassage fra nakke og skulder ryggen og baller og inderlår og ben 6)Du kan få det som hedder uforpligtende sex med frække sexlege. 7)Du kan få en fast elsker som du kan besøge eller jeg kan besøge dig til frække sexlege og kærtegn og kys og kram og ligge i ske. Du kan skrive en sms 26466822 til mig og jeg svarer den så hurtig jeg kan. Bor i Brøndby. massør

Kommentar
Fra : henrik1002

Dato : 20-10-11 09:46

Hej søde.
Jeg ved at du er lækker, og du ser rigtig sød ud, og jeg håber bare du tager imod mit tilbud om at jeg komme indenfor og jeg stiller mine sko og jakke, og du så har lavet en kop kaffe til dig og mig og det står i dit soveværelse og vi lister os op af de trapper og så ind i dit soveværelse og lukker døren og du sætter dig ned og det gør jeg også ved siden af dig, og du giver den kop kaffe lidt mælk i og jeg tager en slurk af den og jeg kigger dig i dine øjne og rejser mig så op, og begynder at tage dit tøj af mens vi visker til hinanden, og du ved godt at oliemassage elsker du meget højt så du lader mig tage alt dit tøj af og ligger dig bagover, og så vil jeg kigge på dine dejlig flotte krop og vise til dig at jeg lige skal smage på på dig og går imellem dine ben og smager på dejlig en du har der og hvis den smager rigtig godt så bliver jeg ved til du er varm, og så smager jeg på din krop og går op efter til jeg når din dejlig søde mund og giver dig et meget langt og dybt tungekys, og ser at din varme kommer helt op, og derefter visker jeg til dig at du skal ligge dig godt på sengen for nu skal du have den dejlig oliemassage over hele kroppen, mens du ligger dig godt, så tager jeg lidt af mit tøj da der ikke skal olie på det, og så ligger du på maven med lidt sprede ben og jeg hælder den olie ud over din krop, og sætter mig over dig ved dine baller og begynder at give dig den oliemassage, og når du er færdig på den ene side så får du på den anden side, og så når du har fået det vil jeg ligge mig ned siden af dig i ske og mærke din dejlig krop og kærtegne din krop og du måske kærtegner min krop tilbage, og så opstår der kermi imellem os og du vil se mere til mig, og jeg kommer og besøger dig når du vil have det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 09:48

TRÆK dog VEJRET

Citat
Hej søde.
Jeg ved at du er lækker, og du ser rigtig sød ud, og jeg håber bare du tager imod mit tilbud om at jeg komme indenfor og jeg stiller mine sko og jakke, og du så har lavet en kop kaffe til dig og mig og det står i dit soveværelse og vi lister os op af de trapper og så ind i dit soveværelse og lukker døren og du sætter dig ned og det gør jeg også ved siden af dig, og du giver den kop kaffe lidt mælk i og jeg tager en slurk af den og jeg kigger dig i dine øjne og rejser mig så op, og begynder at tage dit tøj af mens vi visker til hinanden, og du ved godt at oliemassage elsker du meget højt så du lader mig tage alt dit tøj af og ligger dig bagover, og så vil jeg kigge på dine dejlig flotte krop og vise til dig at jeg lige skal smage på på dig og går imellem dine ben og smager på dejlig en du har der og hvis den smager rigtig godt så bliver jeg ved til du er varm, og så smager jeg på din krop og går op efter til jeg når din dejlig søde mund og giver dig et meget langt og dybt tungekys, og ser at din varme kommer helt op, og derefter visker jeg til dig at du skal ligge dig godt på sengen for nu skal du have den dejlig oliemassage over hele kroppen, mens du ligger dig godt, så tager jeg lidt af mit tøj da der ikke skal olie på det, og så ligger du på maven med lidt sprede ben og jeg hælder den olie ud over din krop, og sætter mig over dig ved dine baller og begynder at give dig den oliemassage, og når du er færdig på den ene side så får du på den anden side, og så når du har fået det vil jeg ligge mig ned siden af dig i ske og mærke din dejlig krop og kærtegne din krop og du måske kærtegner min krop tilbage, og så opstår der kermi imellem os og du vil se mere til mig, og jeg kommer og besøger dig når du vil have det.

Kommentar
Fra : henrik1002

Dato : 20-10-11 09:49

Sæddonor tilbydes ønsker du børn

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-10-11 09:54

Lyder spændende

Jeg vil gerne bestille en tid´.

Hilsen Ole

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 09:55

hej bøssekal, gir du en tur i r..hullet

Kommentar
Fra : henrik1002

Dato : 20-10-11 09:56

kun til kvinder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 09:57

Jeg sender mine 12 brødre over til dig, de vil gerne gi dig lidt service

Annuller spørgsmålet
Fra : henrik1002

Dato : 20-10-11 09:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : henrik1002

Dato : 20-10-11 10:43

hvorfor skal der sådan nogen nørdder her