/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 - fejlkommando
Fra : jansler
Vist : 1975 gange
200 point
Dato : 19-10-11 11:30

Hej

Når jeg åbner en vedhæftet fil, får jeg flg meddelelse:

Der opstod fejl, da kommandoen blev sendt til programmet.

Derefter er der kun mulighed for at klikke OK.

Godt bud på, hvor jeg kan få rettet fejlen?

På forhånd tak.
De bedste hilsner
Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-10-11 11:48

Ved du hvad det er for en filtype du prøver og åbne? Du må gerne sende den til mig på support (A) hilsoe.dk så kan jeg se om jeg kan åbne den.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-11 12:05

Jeg havde et problem, hver gang jeg lukkede et MS Windows Word dokument. Der var en fejlmelding på en office fil.

Efter en del spekuleren, gik jeg ind i Kontrolpanel -Tilføj/fjern programmer - Tilføj/fjern Windows komponenter. Hvad jeg så gjorde? øhh, kan jeg seføli ikke huske, men det virkede.

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 19-10-11 12:35

Hej

Tak for svarene. Jeg kan sagtens åben filerne, men det er når jeg evt. har gemt eller lukket den vedhæftede fil og vender tilbage til mail, at boksen med teksten forekommer. Hvis jeg så trykker OK, så er alt lige indtil jeg åbner en ny vedhæftet fil, så er samme problemer der igen.

Mærkeligt, ik?

Janlser

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-10-11 16:18

Hvilken filtype er det vi snakker om?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 19-10-11 17:28

Ganske almindelige worddokumenter. Jeg har både 2003 og 2010-ugaver.

Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-10-11 17:44

Så vil jeg jo nok se det er derfor, har du sat et af programmerne til at være standard program til og åbne .doc og .docx filer?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 19-10-11 20:26

Hej igen

Jeg er ikke helt med på dit spørgsmål. Kan du forklare det lidt nærmere?

Pft
Jansler

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-10-11 21:29

Så lad os tage det fra starten.

Hvilken version af windows bruger du?

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 19-10-11 22:20

Windows 7.0

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-11 08:19

Så klikker du på windows knappen nede i venstre hjørne og i søgefeltet skal du skrive knyt og så klikke på det øverste der står på listen. I det program skal du finde .doc og .docx og sætte .doc til og være word og .docx til og være word 2007. Alternativt så kan du afinstallere office 2003.

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 20-10-11 11:14

Hej Webnoob

Det virker Dejligt - mange tak for hjælpen.

Herlig dag

Janlser