/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Anmeld af spam på FB - hvem kan se det?
Fra : Chamira
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 18-10-11 22:14

Er der nogen, der kan se, hvis jeg har anmeldt en begivenhed / bruger / gruppe / indlæg etc. som værende spam (eller lign.)?

Altså udover Facebook selv...

Jeg mener, kan brugeren, side-administratoren etc. se at det var mig, der gjorde det? Eller er det anonymt?

(Har ikke gjort det endnu, men overvejer kraftigt pga. indholdet...)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-11 22:19

Det er kun FB som får anmeldelsen. Ingen kan se at du anmelder.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-10-11 22:41

Hvordan kan du vide det så sikker Granner01??, jeg har selv været i tvivl, men undlod at melde af samme årsag som Chamira

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 18-10-11 23:34

...og FB gør intet ved det alligevel. Deres regler er temmelig særegne.

PS Tør du ikke stå ved din kritik?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 08:36

Citat
Er der nogen, der kan se, hvis jeg har anmeldt en begivenhed / bruger / gruppe / indlæg etc. som værende spam (eller lign.)?

Den slag er kun fnidder fnadder som ingen tager alvorligt.
Ignorer og glem det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 08:38

Og så bør du diskutere det på FB, ikke her

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-11 10:50

Chamira

Jeg har selv anmeldt spam så jeg ved det. Men der sker ingen ting. Man skal skrive direkte til dem, så sker der måske noget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 14:03

Kan du ikke tåle den barske virkelighed så drop FB

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 14:04

kællinger er ellers verdensmestre i ond sladder

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 19-10-11 14:28

@granner01, tak for dit saglige svar. Ved du det med sikkerhed, eller er det et gæt?

@Snedig: Jeg er klar over, at FB kan være svære at "komme igennem til" og at en direkte henvendelse måske vil vise sig mere effektiv end et tryk på en knap. (Dit PS gider jeg ikke kommentere på)

Til de deltagere i tråden, som ikke har noget sagligt at bidrage med: Jeg gider ikke spilde min tid på at hverken forsvare eller retfærdiggøre, at jeg ønsker at være anonym i en eventuel anmeldelse, om det så skyldes regulær spam, ulovlige indlæg/billeder, krænkelse af ophavsrettigheder eller andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 14:34

sagligt ? hvor er det i spørgsmålet ?
en sladrekælling er hvad du er.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-11 20:24

Jeg ved det med sikkerhed.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 20-10-11 14:41

Jeg har haft anmeldt spam på FB direkte til FB der gik ikke mere end max 5 minutter og personen var blevet slettet på FB - så er det ikke dig der er sart og er der tale om en der overtræder det ene eller det andet gør de noget ved det og med det samme.

Et tip du kan bruge her på Kandu, du kan blackliste sådan en Teil som intet godt har bidraget til denne tråd men bevist prøvet at være en ..... kan ikke lige finde et pænt ord der beskriver ham så jeg lader vær.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-11 15:05

hvad spam er kan der være forskellige meninger om

Citat
kan ikke lige finde et pænt ord der beskriver ham så jeg lader vær.

Nej du er sikkert for dum til at beskrive noget som helst