/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Buler i forvange i højre side.
Fra : olisys
Vist : 683 gange
115 point
Dato : 18-10-11 15:54

VW Polo 1,2 3 cyl 42000 km fra 2008. Bakkede ud fra parkeringsplads og drejede. Stolpen var bøjet af 100 andre og kunne ikke ses, jeg tænkte på kvinder. Stolpen bulede forreste højre vange to steder. Samt lidt i døren. Kan man rette en vange ud?? Den er blevet glattet og fået 5 lag maling så den ruster ikke, men ser
lidt kedelig ud. Min første skade på biler og motorcykler i 50 år. Kan bulerne rettes ud. Trækkes ud med popnitter, bankes ud bagfra?? Bedste hilsner Ole

Kommentar
Fra : olisys

Dato : 18-10-11 15:55

Jeg har mange billeder af uheld og skade som kan mailes. Bedste hilsner. Ole

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 18-10-11 16:01

Er det dørpanelet du kalder for en vange?

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 18-10-11 16:03

Hvis det er dørpanelet så skifter man det. Det tager en halv times tid.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-10-11 16:09

send billederne til bulemanden, måske han kan gøre det billigt,
http://www.dentbusters.dk/fordele.html

ellers hedder det nok et nyt dørpanel og evt en dør / dørplade,
med efterfølgende lakering.

men prøv at uploade nogle foto
http://peecee.dk/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-10-11 16:11

forreste vange,... den hænger motoren i, !
er det den der er bøjet,
så er sikkert både skærm motorhjælm mm bøjet / mast,

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-10-11 16:12

I din alder skulle du ikke tænke på kvinder, når du kører bil. Den ophidselse er for voldsom.

Det er vel panelet du hat bøjet. Det kan rettes men de fleste gider ikke og spartler eller svejser nyt i.

Annuller spørgsmålet
Fra : olisys

Dato : 18-10-11 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål