/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvordan ligger man et elastik lagen samm
Fra : axelbjarne
Vist : 4452 gange
100 point
Dato : 18-10-11 15:03

Hvordan ligger man et elastik lagen sammen, så det ser nogelunde ud....det kan jeg ikke finde ud af, det er jo til at more sig over...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-10-11 15:03

Stræk lagen - hedder det nok!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-11 15:09

Du folder sider/top ind så du får en helt alm. firkant, som du så lægger sammen på almindeligt lagen maner... du kan størrelsen på sider/top, ved at se syningerne i hjørnerne... det lød sikkert rodet, men mon ikke du forstår

Godt du kan more dig over det, for jeg synes det er møj irriterende at lægge de lagner sammen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-11 15:11

Og så gør det, det jo hellere ikke nemmere, at jeg mangler ordet *se størrelsen*

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-10-11 15:11

Det er noget af det mest drilagtige - og jeg får det til at ligne en møgbunke....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 18-10-11 15:13

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-11 15:14

Hvis lagnerne er af frotte, ville jeg ikke folde dem så omhyggeligt, de retter sig ud, når de bliver lagt på, men de andre, dem gør jeg mig umage med

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 18-10-11 16:10

sådan her gør man:

ganske simpelt, ikke sandt?