/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Hitlers privat liv
Fra : Tompe_10
Vist : 935 gange
20 point
Dato : 23-05-03 10:52

er der en der ved hvor mange kærester/elskere hitler har haft du han levede???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 10:58

Lige et lille tip - søg dog på www.google.com der er masser om det her emne ( Adolf Hitler ) - på under 2 sekunder dukker der loads af link frem blandt andet dette, der beskriver det du søger efter ....

http://www.1sted.dk/ii/hitler/kvinder.html

Ud fra det havde han jo da i hvert fald nogle stykker.

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 10:58

EN... ham selv

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:01

Ja det er sandt nok CLAN - han var vist mest betaget af sig selv .... og at kalde de få der er på listen for kærester eller elskere er lidt overdrevet....
Han kan umuligt have været i stand til, at føle kærlighed for noget som helst ( ud over sit eget syge sind )
- men der var kvinder i hans liv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:09

Hej Karina
Du har så evigt ret i begge dine udtalelser til Tompe_10 (så Tompe... points til Karina).
Jeg kunne bare ikke dy mig... og den første kvinde i hans liv (alles) var vel hans mor
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:16

Ja, hvilken "højere uddannelse" er dette egentlig beregnet til tompe ??
- eller er det bare kategorien der er valgt forkert.....

Husk lige når du får 13 for de opgave at skrive Kandu.dk ind i dine kildehenvisning

God fornøjelse med din opgave !!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:18

Hooold kæft jeg staver og formulerer mig som en brækket arm i dag !!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:22

Tompe_10 har alt til opgaven. Det fik han af undertegnede d. 21/05-2003... og tak for de points Tompe_10, men denne gang syntes jeg, at Karina har "ledt dig i den rigtige retning".

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:24

'det skal du ikke være ked af... til tider har jeg også "tastatur-virus"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:30

Ja synes nok jeg så tompe have et indlæg herinde fornylig og erindrer osse noget om et laaangt, godt og meget fyldestgørende svar.... som så var fra dig !!

Synd jeg ikke kendte til Kandu dengang jeg skulle til en afsluttende prøve
Det havde da været skønt!!!

Pyt med pointene - bare tompe fik det han ledte efter ....

Hitler er faktisk ( og hele 2.verdenskrig ) et smadderspændende emne !!
jeg lånte engang "Mein Kampf" på biblioteket *LOL* og fornyede lånet to gange - og læste og læste og gav til sidst op, det var to alt for store bøger til mig .... men var osse kun 17 år.

Karina - der lige finder sin staveplade frem !!!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 23-05-03 11:38

Ja som du siger... smadderspændende emne... meeeen Mein Kampf blev faktisk ikke skrevet af Hitler, han snuppede bare æren. OK! Han var medvirkende, men faktisk så er det Rudolf Hess der skrev.
Hvis du har lyst, så syntes jeg Thomas Kilde Krath har lavet en ENORM god opgave om Adolfi på http://krath.dk/skole/adolfhitler/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:44

NB: Stavepladen og "osse"
Som en sidste tilføjelse... men var osse KUN 17 år - Karina... nu har jeg jo set "giraffen", du kan stadigvæk godt ligne en der kan gå under betegnelsen "Teenager"... osse selv om det ikke passer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:47

SUK! Tastaturvira... Tenager selvfølgelig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 11:53

Nå nu har jeg ødelagt det hele Tastatur vira, stavefejl (to gange), Tompes spørgsmål, kaffe ud over bordet.
Går ud og drukner mig i have bassinet (skal lige grave et først)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 11:56

*LOL* - hvor har du set giraffen ???
og det er altså TEENAGER som i første forsøg ......og den der med osse - det er bare fordi det er hurtigere at skrive ...*GG

Ja, var godt klar over at Hitler ikke skrev "mein kampf" .... i det hele taget tror jeg slet ikke han nogensinde gjorde noget, sådan "helt for egen regning". Dertil havde han simpelthen ikke format og kundskaber nok. Måske udover at tapetsere.

P.S altid rart at have en "stavespasser" at følges med

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 12:03

årh ja glem jeg spurgte - du fik jo min webadresse - Helloooooo Karina !!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 12:05

Karina... giffen så jeg på din hjemmeside - den henviste du jo selv, da vi snakkede om pindgrise (nu sidder Tompe og virre med hovedet... hvad fan' har de gang i?).
Jep! Teen-ager som skrevet først, det er derfor jeg har bestilt en gravemaskine, så jeg kan drukne mig (se ovenfor).
Go' weekend til jer allezusammen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 12:09

Tilbage til Adolfi... jow' jow' han gjorde noget HELT rigtigt for egen hånd og regning... han blæste roen af sig selv

Kommentar
Fra : NicolaiW

Dato : 23-05-03 12:52

Hej Tompe_10,

Faktisk tror jeg, at du ville kunne skrive din opgave hurtigere, hvis du selv lavede lidt af din research. For det første fordi en simpel søgning på www.google.com kan bringe dig længere end vi kan, og så er det ikke alt, som bliver skrevet her, der rent faktisk er rigtigt. Hvis du har svært ved at finde information, så skal du bare spørge lidt om hvordan man gør. Det er meget nemmere, at lære det selv, en gang for alle. Det vil du alligevel få brug for, uanset hvilken uddannelse du vil tage.

Nå, men det var Hitlers sexliv, som du gerne ville vide noget om. Det er vist en lidt kedelig affære, for han havde ifølge den officielle historieskrivning kun en kæreste, nemlig Eva Braun. Her er, hvad www.wikipedia.org skriver om hende:

Eva Braun (February 6, 1912 - April 30, 1945) was born in Munich, German Empire. She met Adolf Hitler in 1930 and in 1936 she entered his household and became his mistress. They were married shortly before their double suicide in Hitler's Headquarters in Berlin.

Mange hilsner

NicolaiW

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 13:17

Ja CLAN det er rigtigt - så tilsidst lykkedes det ham at få noget gjort der var godt.
at narrehatten så tog sin hund med sig - var lige ledt nok ....
apropos kærester - var Hitlers hund Blondi vel den han "elskede" mest .... elsker og Hitler - ikke ligefrem 2 ord der går skidegodt i spænd med hverandre !!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 14:27

Ikke med mindre man da tænker Ying og Yang

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-05-03 14:56

Ja, måske CLAN - var det netop meningen med Hitler .... det krævede en modsætning.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 22:11

Jahhh! Tænker man dybere over det, så var der nok en årsag til han var placeret her på jorden...
Suk! Et utømmeligt emne... men jeg kan nu godt li' det

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-05-03 10:48

Tak for svaret CLAN.