/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
reklamer
Fra : ehkejser
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 17-10-11 21:13

Hej alle!

Er der der ved hvordan man fjerner reklamer på skærmen når men starter en app.

Min mobil er HTC Wildfire S

Mvh ehkejser

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-11 21:21

Er det en gratis app er der ofte reklamer på! så det kan du sikkert ikke fjerne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-10-11 21:24

Det ligger i selve APP'en, og kan give dig en regning på datatrafik, hvis du ikke har fri surf på nettet. Har du en bestemt datamængde incl. i dit abb., så tære disse APP på den frie trafik.
Der findes APP's der stjæler penge, som man kommer til at betale for, via telefonregningen.
En smart måde at drive forretning på.
Disse APP's er ikke opfundet for at du kan bruge dem gratis, så derfor skal man vælge dem med omhu!!!!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-10-11 21:27

Citat
Er der der ved hvordan man fjerner reklamer på skærmen når men starter en app.

... ved at afbryde internetforbindelsen,

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-10-11 21:36

Jeg har mbemærket at det i adroi universet vrimler med opdaternger.

Lad være med at opdatere hvis din applikation ellers kører godt nok. Opdateringen er for de flestes vedkommende kun tilføjelse af flere reklamer. Endda nogle som programmet selv henter på netet, for dine datapenge.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 17-10-11 22:40

Det lyder som om at jeg må finde mig i reklamerne, da de fleste app jo er gratis

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-10-11 23:25

Jeg kørte en uge med den gratis AVG på mobilen, der var skiftende reklamer både øverst og nederst.

Nå, træt af det lort købte jeg så Kaspersky......... som Androids indbyggede beskyttelse advarede imod som usikkert

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 17-10-11 23:47

Jeg bruger AVG gratis, det kunne da være en god ide at skifte, hvis man kan blokere reklamerne på den måde

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 18-10-11 11:38

Hej LuffeA

Og nu har du ingen reklamer på din mobil ?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-11 12:24

Citat
Og nu har du ingen reklamer på din mobil ?

Kaspersky Mobile stopper ikke reklamer i de andre programmer, kun virus og malware, spørgsmålet er om der kommer nogen af af slagsen, Google vil jo nok gøre kraftigt modstand da Android er en god indtægt for dem.
Men jeg er ikke særligt generet af reklamer da jeg ikke downloader alt muligt legetøj til mobilen og heller ikke surfer meget, og slet ikke bruger Facebook.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 18-10-11 14:22

Citat
Indsæt dit citat her
Der er penge i det....

Hej, må nok finde mig i det...

hej ehkejser

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 18-10-11 14:23

Citat
der er penge i det...

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 18-10-11 14:23

Tak for svaret LuffeA.