/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Michael Jackson sagen.
Fra : Cimbombom
Vist : 499 gange
15 point
Dato : 17-10-11 12:44

hej allesammen.

er jeg den eneste der syntes at Michael Jackson sagen. Fylder for meget i medierne..

har lige set nyhederne på. DR hvor de næsten brugte ½ af tiden på Jackson. Og fortalte de samme ting igen og igen.

Jeg syntes selvfølgelig også det er trist at et menneske dør på den måde.

Men ville et kort eller mellem langt indslag, ikke være mere passende. Hvor man informere om at der er rejst sag imod Jacksons læge.

Også kan dem der vil, læse mere om det på internettet...

Syntes der er flere og "vigtigere" nyheder medierne burde bringe. I stedet for at koncentrerer sig om et emne. Mennesker dør men Jorder drejer jo stadig rundt....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-10-11 12:49

Citat
har lige set nyhederne på. DR hvor de næsten brugte ½ af tiden på Jackson. Og fortalte de samme ting igen og igen.

Mon ikke der sidder nogle mennesker og tjener fedt på ham...
ellers tror jeg han ville være ude - for ever.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-10-11 12:51

Husker du sagen mod O J, den kørte som en soap over diverse kanaler.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-10-11 14:02

Det skyldes vel, at et flertal i Danmark, elsker at mæske sig i kendisoplysninger

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 15 point
Dato : 17-10-11 14:11

Det viser vel sådan set bare at der ikke rigtigt er nogen forskel på Ekstra Bladet, Se & Hør og DR. I gamle dage da DR var et seriøst medie, beskæftigede de sig ikke med sladder stoffet.

Jeg ved ikke hvorfor Jackson døde, er sådan set lidt ligeglad med den præcise grund. I bund og grund døde han af for meget medicin, af vanrøgt og en smadret barndom.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 17-10-11 14:25

Det er vel fordi laveste nævner trækker flest seer.
Det er vel også derfor det er nemmere at købe porgrammer/serier der allerede har vist de kan trække seer og dermed reklamekroner. End at lave noget selv.

Det er vel det samme som når holk siger de vil købe økologiske varer for at mindske forurening, øge deres sundhed. Men når man så går igennem hvad der sælges så er virkeligheden en anden.

Sådan er vi så alle så forskellige men alligevelet så hulens ens.

Dog vil jeg sige at den dag at ham Nordmanden begik mord på Utøya. Der afbrød en af DRs radiokanaler(jeg kan ikke huske hvilken, P3 var det dog ikke)
Og dedikerede det til de overlevende. Hvor værten kom med fakta og det var lødigt, hvis man kan bruges sådan et ord i dag. ;)
Et slags sørgeprogram om man vil.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-10-11 14:46

Fugleskræmslet er død og så færdig.

hawaii7

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 17-10-11 15:19

Her er endu et eksempel på overdrevet medie dækning af Jackson. I stedet for at informere seerne, bliver det hele dramatiseret

( http://www.youtube.com/watch?v=YBuETLWQfy8 )

I skal ikke tro at jeg har noget personligt i mod Jackson, det er bare en kritik af den måde nyhederne bliver formidlet på.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 17-10-11 17:57

Tja` der er desvære mennesker der svælger i den slags, hvilket jeg syntes er lidt usmageligt,
og at tv`s diverse programmer bærer brænde til bålet, føler jeg også er noget "træls" vi er jo ikke langsomt opfattende så det skal gentages X antal gange før det siver ind.

Jeg syntes det er ret overflødigt med den store mediedækning, det er som om diverse nyheds oplæsere har slugt kalker papir (noget man havde før Scannerosv.)(ekstra service for de yngre deltagere)

Citat
Jeg ved ikke hvorfor Jackson døde, er sådan set lidt ligeglad med den præcise grund. I bund og grund døde han af for meget medicin, af vanrøgt og en smadret barndom.

Og det er jeg helt enig i.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 17-10-11 20:24

Og denne her tråd gør M.J. mindre interessant, eller hvad?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-10-11 22:21

Citat
Tja` der er desvære mennesker der svælger i den slags

Og derfor LAVES der så mange og totalt fuck op udsendelser
MEN? hvormange sidder ikke og ser X-FACTOR
alarm 112 og lignende...syntes sgu_ det er BUNDFALD af enhver station
at lave disse programmer
At DR så hopper med på vognen er helt ude i HAMPEN.

For et par år siden, var der en herinde, der spurgte?
Hvordan kan et mennesker stå og æde en hotdog/
der var der en rocker/ andet der lige var blevet nakket.
Tror aldrig jeg fik en kommentar indlagt DER.......
Men mit svar ville være - man er så VANT til det = SÅ en fra eller til.
Og med det fis - de laver mod andre mennesker, så ÆDER JEG VIDERE.
Rager ikke mig, hvem og hvad de nakker ned, de er gået IND I DET
med fri vilje..
Selv ved ulykker med smadrede mennesker, skal ?? alle køre langsomt forbi,
bare for at se om der var blod tilstede/ og DET - med BØRN på bagsædet

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 18-10-11 12:47

Tak for svaret fun2.