/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
TV,- ved du....
Fra : Gucci1704
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 17-10-11 11:06

Jeg hører ikke til de skrappe med at finde ud af tingene på TV-markedet.
Der er f.eks Zaptor, der er Boxen...Hvad gør man her ?
Pris ? Tilslutning? Hvordan ? abonnement ? Hvad med antenneforening ? skal man melde sig ud af den, hvis man vil have Zaptor eller Boxen ?
Reklamer handler tit om, at lyve på en troværdig måde...Jeg så engang en reklame, hvor det hed sig, at nu kan du frit vælge dine egne kanaler...De små bogstaver fortalte derimod at det kun var "pakker" ,
så friheden blev begrænset...
Er der mulighed for at man idag kan vælge, lige netop de kanaler, man gerne vil have og så kun betale for dem ? Er der penge at spare i forhold til prisen i antenneforening ?
Hvad har du gjort af erfaring ?

Go dag

Gucci

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-10-11 11:39

Tjaeh, er Du lejer i en almennyttig bolig er det sommetider ikke muligt at vælge andre løsninger end den der er vedtaget på beboermøderne, men de kan jo også have forhandlet sig frem til en billig pakke.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-10-11 12:45

Hvad vil du se?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-11 16:48

Citat
De små bogstaver fortalte derimod at det kun var "pakker" ,
så friheden blev begrænset...
sådan er det stadigvæk, du har flere muligheder hvis du kan vælge antenneforeningen fra, måske kan antenne foreningen levere det du ønsker billigere end andre løsninger du selv finder.

Boxer kræver at du selv har en antenne, du skal bruge en boks med kortlæser fra Boxer og du har mulighed for kun at vælge TV2 pakken:
http://www.boxertv.dk/webshop/ProductGroup-Basiskort/TV-2-kort/TV-2-kort/
den koster 19 kr./måned og 199 kr. om året i kort afgift

Du kan også vælge kabel TV for eksempel fra Yousee det koster mindst 189 kr./måned:
http://yousee.dk/bestiltv

Eller Canal Digital her er mindste prisen 299 kr./måned:
http://www.canaldigital.dk/tv-pakker/vores-grundpakker/

Det er bare 2 af kabel TV udbyderne, der er flere hvis du ønsker kabel TV

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-11 16:50

Citat
Hvad med antenneforening ? skal man melde sig ud af den, hvis man vil have Zaptor eller Boxen ?
du skal ikke, men det vil da være dumt at betale for det samme flere steder