/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
vende låge køleskab
Fra : jorael
Vist : 7552 gange
200 point
Dato : 16-10-11 18:01

Vores ny køle/fryse skab fra BOSCH har kørt i ca 14 dage. Nu vil vi gerne vende lågen, så den åbner fra højre og ikke fra venstre. Kan man selv gøre det? Jeg er en alm. god handyman, men er bl.a. i tvivl om, der er risiko for, at tætningslisterne i kanten ikke er tætte efter vendingen.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 16-10-11 18:06

På næsten alle skabe - ja. Du kan se om der er putte plastik-dutter i huller der er beregnet derfor.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-11 18:07

Næsten alle køleskabe er forberedt til at lågen kan vendes og det er meget let at gøre selv, der er huller til hængsler og tætningslisterne er lige tætte eller utætte som før du vendte lågen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-10-11 19:25

- det er nøje beskrevet i brugsanvisningen...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-10-11 19:48

Citat
det er nøje beskrevet i brugsanvisningen...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-10-11 19:52
Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 200 point
Dato : 16-10-11 19:54

Kopier hele linket - det er ikke til dit skab men samme fremgangs metode

Godkendelse af svar
Fra : jorael

Dato : 17-10-11 11:52

Tak for svaret nomore. og jer andre. Lågerne er vendt, og alt kører som det skal.