/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC SMART FOR COVER???
Fra : ponda
Vist : 422 gange
45 point
Dato : 15-10-11 18:32

Hejsa... min datter har købt en brugt htc smart, den har nogle ridser i skærmen eller rettere i forcoveret
Det er jo bare et stykke plastik så er det ikke muligt at skifte det og hvor kan man købe det.
Jeg har søgt på nettet, men netop htc smart er ikke til at finde
Og der står intet om at skifte for cover

Er der nogle der kan hjælpe, eller give mig et link?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-11 18:35
Kommentar
Fra : fusses

Dato : 15-10-11 18:38

Hej

første link er på covers...

http://lux-case.dk/htc/smart/covers.html

andet link er hvordan man skiler HTC smart ad...

http://www.youtube.com/watch?v=gJsoWRhTppc

Ellers er det bare at søge videre på google

Fusses

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-11 18:40
Kommentar
Fra : ponda

Dato : 15-10-11 18:43

Norsted gruppen er tom står der...

Fusses det er bagcovers og jeg mangler et forcover... jeg har googlet det men finder intet!

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 15-10-11 18:46

refi... takker, men findes der ikke en side på dansk og jeg mangler kun for cover ikke skærmen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-11 18:54

Der står også dette

Citat
HOV GRUPPEN ER TOM?
Du har fundet en af vores grupper der ikke indeholder nogle varer endnu.

Men for fortvivl ikke, for det betyder ikke nødvendigvis at vi ikke kan skaffe varen du søger.

Vi er ved at flytte varerne rundt, så måske mangler den blot at blive flyttet over til denne gruppe. Så måske har vi den allerede, og ellers kan vi formentligt skaffe den.

Hvis du skriver eller ringer til vores kundeservice, så kan vi se med det samme om vi kan skaffe den varer du søger, og så opretter vi den med det samme på siden så du kan bestille den.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring et produkt, kan du altid kontakte os på en af følgende måder:

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-11 19:05

Citat
og jeg mangler kun for cover ikke skærmen

Det ER skærmen - det er jo et touch - der ligger ikke noget foran den....

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 15-10-11 21:34
Kommentar
Fra : ponda

Dato : 15-10-11 21:50

refi prøv at se denne her http://www.youtube.com/watch?v=gJsoWRhTppc og se 1:39 minut inde i den, så ser du hvad jeg skal bruge!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-11 21:56

Og det er touchskærmen