/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Huske passwords/adgangskoder
Fra : vrigsted
Vist : 729 gange
30 point
Dato : 23-05-03 09:25

Hvordan kan man få sin pc til at huske alle sine passwords på internettet?
Når jeg fx logger på en hotmail?

Mvh. vrigsted

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 23-05-03 09:33

Det kan du i mange tilfælde få Hjemmesiden til at gøre og hvis ikke kan du anvende adressekartoteket til at opbevare dem i. Det gør jeg selv.

Hilsen Søren / Roskilde

Accepteret svar
Fra : xor

Modtaget 40 point
Dato : 23-05-03 09:37

tools/internet options/
vælg fanebladet "content"
vælg autocomplete knappen
Her under kan du vælge at din browser skal huske dine data som du indtaster.
Dog er der nogle sider som ikke understøtter dette således at du hver gang skal indtaste dine data.
Dette er lavet for sikkerheds mæssige hensyn.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-03 09:41

Der er flere måder at gøre det på,her er en>

http://www.roboform.com/dk den bruger jeg selv, den gratis version.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-05-03 09:44

Uden spyware,og jeg kan efter hånden ikke leve uden, logge ind på hvilken som
helst side med to klik fra system tray.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-03 10:37

Dette er ikke et svar på dit spørgsmål (det er behandlet ovenfor), men prøv også at kigge på http://www.kandu.dk/dk/tip/3794 det kan altså gøre livet lidt lettere for dig selv.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : vrigsted

Dato : 23-05-03 13:14

Tak for svaret Xor..

Og til CLAN jeg kan godt finde ud af at lave mine passwords, det var jo ikke det jeg spurgte om......................

God weekend
mvh. vrigsted