/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ballon tips
Fra : nomore
Vist : 310 gange
50 point
Dato : 14-10-11 18:38

Hvrodan er det lige at man undgår disse popup´s
XP Pro
http://www.gratisimage.dk/image-A922_4E986B22.jpg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-11 19:00

De skal være der....

Formodentlig fordi MS forventer lavere intelligens hos brugere af forældede styresystemer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-10-11 19:01

Klik Start > Kør
Skriv Regedit i Kør boksen og tast Enter. Så åbner Windows Registrerings Editor
Gå til "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" i det venstre panel
Højre-klik på "ShowInfoTip" i det højre panel og klik på "Rediger"
Lav "1" om til "0" og klik "OK"
Genstart så PC

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-10-11 19:31

Citat
Klik Start > Kør
Skriv Regedit i Kør boksen og tast Enter. Så åbner Windows Registrerings Editor
Gå til "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" i det venstre panel
Højre-klik på "ShowInfoTip" i det højre panel og klik på "Rediger"
Lav "1" om til "0" og klik "OK"
Genstart så PC

Fint nok = men har sg_ ingen tastatur.
Sidder med en PC der kun har en fjernbetjening
Citat
De skal være der....

Siger hvem?
Citat
forældede styresystemer

Tja: ikke mange der brokker sig over noget der virker.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-11 19:34

Stifinder > Funktioner > Mappeindstillinger,
fanen Vis, Vis pop-up beskrivelse af mappe- og skrivebordselementer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-10-11 19:43

Citat
Stifinder > Funktioner > Mappeindstillinger,
fanen Vis, Vis pop-up beskrivelse af mappe- og skrivebordselementer

Ok_ nu blev boksen så til en enkelt linie, istedet or en boks.
Men det kan jeg leve med - indtil videre
Smider et tastatur på den og prøver REGEDIT, en anden dag...

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 14-10-11 19:44

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-10-11 19:49

var så lidt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-10-11 20:26

Det virkede åbentbart - trods alt?
har ikke set dem igen, måske bare en enkelt pop´ der lige skulle brokke sig
efter en genstart...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-10-11 21:17

fino