/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Brokkeri
Fra : TheRealDeal
Vist : 1065 gange
100 point
Dato : 14-10-11 17:32

Kære alle

Det er længe siden jeg har været aktiv her på Kandu, det er der flere grunde til, som jeg ikke vil komme ind på her, men jeg har opdaget at Bent B. Knudsen har fået en toppost i Jægerforbundet og den bruger han så, efter hans mening konstruktivt, til at debattere på forbundets hjemmeside.

Men måden han bruger sin kunstruktive debatmentalitet, ligner lidt, at hvis medlemmerne ikke makker ret på debatsiden, altså lefler for forbundts gøren og laden, så får de bidt hovedet af Bent B. Knudsen, hvis vi nu tager hans sidste kommentar eller svar til en seriøs debattør.

Citat
Torben K. Simonsen.

For det første så er det ikke formanden, der har ansvaret eller bestemmer. Hvad der må/skal bringens af læserbreve, hverken i Jæger eller i tillægget.
Så mon dit indlæg virkelig har haft almen interesse eller måske har det manglet saglighed?
For det andet intet forhindre dig i at bringe hele teksten her. Det er saglighed alt andet er blot ”brokkerri”.
Det som Hr. Å toft benytter sig af, hver gang han ser mit navn og det er bestemt ikke sagligt, men det har heldigvis et flertal for længst fundet ud af.

Det sidste afsnit
Citat
Det som Hr. Å toft benytter sig af, hver gang han ser mit navn og det er bestemt ikke sagligt, men det har heldigvis et flertal for længst fundet ud af.

hvad mener Bent B. Knudsen med det? jeg læser det som at hans navn ikke har nogen saglighed i en debat, hvad mener i?

TRD

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-11 17:43

ævl og kævl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-11 17:53

Citat
men jeg har opdaget at Bent B. Knudsen har fået en toppost i Jægerforbundet og den bruger han så, efter hans mening konstruktivt, til at debattere på forbundets hjemmeside.

Og HVAD skal Kandu lige bruge det til

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-10-11 18:09

Citat
hvad mener Bent B. Knudsen med det?

Er det et seriøst spørgsmål?? eller er der rent faktisk synske her på kandu

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-11 19:28

Hej TRD, Herlig at du er tilbage i "folden"

Hvad Ballegaard mener ???? Hmmm....... jeg tror ikke engang han selv ved det.
Ballegard kværulerer, fordi Ballegaard er født kværulant.
Jeg har forøvrigt lagt mærke til, at Ballegaard har fået en sekretær til at skrive hans indlæg - og det er ikke Hæ, det ses mere end tydeligt.

Næ, jeg tror den gode Ole Roed - alias Ballegaards halvfætter, og formand for DJ. bruger Ballegaard som en slags forpost til at skabe total forvirring når der kommer kritiske indlæg vedr, DJ og Ole Roed.

Prøv at lægge mærke til følgende; Et medlem sender et kritisk indlæg til DJ. Ballegaard svarer lynhurtig afsenderen med en gang intetsigende vrøvl - og som intet har med indlægget at gøre. Afsenderen får nu travlt med at modsvare Ballegaards sædvanlige vrøvl - og således fortsætter det - og derved er det kritiske indlæg blevet til mudderkastning fra begge lejre. Kort sagt, afsenderen - samt andre med-debattører, glemmer helt hvad emnet egentlig handlede om.
Kort sagt, Ballegaard er DJ's støjsender. Det er det eneste det fjols kan bruges til.

Jeg ser stadig, at Ballegård elsker at bruge afdøde personer når han fortæller om sine glade jagtdage. I et af hans forvrøvlede indlæg, fortalte han om sine "drukture" med Poul Erik Krogen efter en god jagtdag.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 19:30

Til de Herrer Teil og Refi:

TheRealDeals indlæg er squ da af allerstørste relevans på en jagthjemmeside. Nu ikke så meget brok med Jer. Snup en kiks og se glade ud.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 19:32

Jeg forstår ikke en hujende fis af nedenstående citat:

Torben K. Simonsen.

For det første så er det ikke formanden, der har ansvaret eller bestemmer. Hvad der må/skal bringens af læserbreve, hverken i Jæger eller i tillægget.
Så mon dit indlæg virkelig har haft almen interesse eller måske har det manglet saglighed?
For det andet intet forhindre dig i at bringe hele teksten her. Det er saglighed alt andet er blot ”brokkerri”.
Det som Hr. Å toft benytter sig af, hver gang han ser mit navn og det er bestemt ikke sagligt, men det har heldigvis et flertal for længst fundet ud af.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-10-11 19:36

Kort og godt,ingen brok her:

Bent Ballegaard Knudsen,er den mest elskværdige person,jeg ikke kender.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 20:01

Hej HH

Den fortvivlede tegnsætning mere end antyder, at Balledrengen selv har skrevet det - med lidt hjælp fra hustruen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-10-11 20:39

Kan jægerne ikke selv tage en kiks og tænke positivt? Så kunne i også komme til at se glade ud.

Solen har skinnet hele dagen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-11 20:52

Hej Tonga.
Nu tænkte jeg mere på stavefejl.
Jeg havde dette indlæg i tankerne.
Citat
Lad os få grinet tilbage!
”Brevkassen” er nu flyttet til Jæger2. Hvilket er en god ting og medvirkende til, at Jæger kan leve optil, at være Danmarks Jægerforbunds medlemsblad og ikke kun et kulørt jagtmagasin.
Kunne vi så ikke lige også få ”Den sikre såt” tilbage til bagsiden af Jæger2 ?

Der er blevet så koldt, sterilt, politisk korrekt, ja ligefrem kedeligt i mange jagthytter under den sikre såt eller efter jagten. For 30 år siden, når min fætter Benny, Poul Erik Krogen og jeg selv mødtes på jagt, så kunne der altså godt gå en dags tid inden vi kom hjem igen.

Det er selvfølgelig, at gå langt over stregen – men at det er blevet kedeligere, at læse jæger og at deltage på en større fældes jagt samt at opholde sig i en moderne jagtstue. Det bør der gøres noget ved!
Giver gerne en hånd med, selvom mine to hjælpere ikke kan hjælpe mig mere.

Bent Ballegaard.
Det ligner ikke den Ballegaard'ske måde at skrive på.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-11 20:54

Men bortset fra det, roder BB alligevel rundt i det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-11 20:57

Citat
TheRealDeals indlæg er squ da af allerstørste relevans på en jagthjemmeside

Så burde han jo finde en sådan....

Kandu er IKKE en JAGThjemmeside - det er et HJÆLPEforum

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 21:00

Fandeme nej! Ballehyleren har under ingen omstændighede skrevet indlægget selv. Det er helt igennem uhyre komisk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-10-11 21:02

Citat
men jeg har opdaget at Bent B. Knudsen har fået en toppost i Jægerforbundet

Nu synes jeg det var på sin plads, hvis du oplyste os om, hvilken toppost der er tale om.
Jeg har været hele jægerforbundets side igennem, uden at finde BB andre steder end i forum, men jeg kan selvfølgelig have overset ham.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 21:03

Hej Granner01

Jeg er en glad mand. I dag så jeg nemlig en kongeørn i nærheden af Fredensborg; og det var ikke en tamfugl fra rovfuglereservatet. Forleden så jeg også en rød glente.

Og så er jeg gået i gang med at fodre småfuglene.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-10-11 21:08

Toppost og toppost, det er vel så meget sagt han fik en plads i kreds 3 som ingen andre ville have han fik pladsen lige som Lars Løkke fik statsministerposten efter Fogh

SHV, sidder lige nu med hånden oppe under blusen på konen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-10-11 21:20

Citat
Toppost og toppost, det er vel så meget sagt

Det er sgu' det nærmeste du har været ved sandheden.
At kalde en bestyrelsespost i kreds 3 for en toppost kommer vist ind under mild overdrivelse, men det er jo selvfølgelig også ved at være normalt i dette forum.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 21:38

Du har ret - dabj. For fremtiden skal toppost skrives "toppost".
En topgast har også en toppost, og en taglægger har oftest mange folk under sig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-10-11 21:55

En kirkegårdsgraver har da flere folk under sig.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-10-11 22:28

Nåh ja. Det er rigtigt, og de brokker sig sjældent.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-10-11 10:52

Kære Dabj

Jeg medgiver dig, en bestyrelsespost i kreds 3 langtfra er en toppost, men Bent B. Knudsen betragter det som en toppost, han har aldrig været/følt sig så betydningsfuld før, men giver det ham ret til, at revse enhver der har en anden mening om Jægerforbundets slingrekurs?

TRD

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-10-11 11:27

Jeg er sådan set ligeglad med om BB opfatter det som en toppost.
Min pointe er bare, at vil man pukke på en person, bør man gøre det ærligt og sagligt.
Fjerner fluebenet.
dabj

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-10-11 11:29

Citat
Det er selvfølgelig, at gå langt over stregen – men at det er blevet kedeligere, at læse jæger og at deltage på en større fældes jagt samt at opholde sig i en moderne jagtstue. Det bør der gøres noget ved!
Giver gerne en hånd med, selvom mine to hjælpere ikke kan hjælpe mig mere.

Bent Ballegaard.

" Lad os få grineren tilbage ", det får man næsten hver gang " kompostbunken " lukker gattet op, med det præfabrikerede gebis fra Colur Plast, model XXL !.

Han erkender her blankt, absolut "nedfældet" af forfatteren selv, at deres største lyst var, at deltage i større FÆLDE jagter, i de hedengange dage. Han har vidt ikke lagt jagtformen helt fra sig endnu

Hvad og hvor, han vil give en hånd med skal og bør, svæve i det uvisse ingen mandsland.

Ballmanden er den bedst fungerende støjplage hos DJ, han holder alt og alle fra en konstruktiv debat, hvorfor man har valgt den stil må vel have sine klare årsager.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-10-11 11:33

Citat
har vidt ikke

han har for så vidt ikke

Og selvfølgelig
samt god weekend
MVH

BW

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-10-11 14:47

Kære Dabj

Jeg pukker ikke på en person, jeg konstatere bare Bent B. Knudsen pukker på andre, som ikke er enige i Jægerforbundets disponeringer og det er helt fint med mig du fjerner fluebenet.

TRD

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-10-11 21:12

Tak for svaret Heidi-Ho.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-10-11 21:55

Mange tak, TRD.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-10-11 07:08

Kære alle

Sakset fra Jægerforbundets debatside
Citat
Bent Ballegaard, Løsning - 15-10-2011 22:26 Skriv svar
Kunne Hr. Åtoft blot holde sig til tråden. Så kom smilet, sagligheden også tilbage her!
Det kræver saglighed, viden og medmenneskelig forståelse, hvilket jeg godt ved ikke er Hr. Åtoft`s stærke side, men for debattens skyld, har man vel lov til at håbe!

N.B. Hvor er det forøvrigt tankevækkende, at det netop er Hr, D.L.S. Åtoft, der som den eneste blander sig.

Er det måden på, at være medmenneskelig og saglig?

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-10-11 10:04

Til alle medlemmer af DJ:

Læg maximalt pres på foreningen, for at undgå flere skriverier fra "forfatteren", fantasten, løgneren,
drankeren m.m.m., Bendt Ballegård Knudsen !!
Det er ganske uhyrligt, at dette skvadderhoved får så lang line med at genere andre medlemmers gøren og laden ! Og det er sket igennem en årrække !
Det er mig komplet uforståeligt, at klubbens medlemmer bliver ved med at finde sig i den behandling - men hvad: Det viser jo i al sin gru, hvad en ledelse formår - få nu den løgnhals til at holde sin kæft én gang for alle. Det kan sgu' lade sig gøre - se blot her på kandu.

ØV4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-10-11 11:01

Nu er der bare den forskel på Danmarks Jæger forbunds debat brevkasse - og så på Kandus.
- på DJ har de en moderator - det findes åbenbart ikke på Kandu.

Det er nu en gang ikke forbudt, at være halvskør i hovedet - og derfor kan DJ ikke bremse Ballemanden. Ballemanden skal bare undgå at komme med nedladende personangreb.
Så kan han ellers sidde i ro mag med sin støjsender og afspore enhver saglig debat - og han gør det !

HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-10-11 12:48

Jeg er fuldt ud klar over, at debatsiderne hos DJ ikke kan sammenlignes med f.eks. kandu !
Man skal heller ikke begynde at diskutere en hel masse på DJs brevkasse - hvis ikke denne moderator kan holde justits på siden, er han efter min mening ikke sin opgave voksen !
Medlemmerne skal lægge direkte pres på ledelsen hos DJ, med kravet om, at bb1 bliver nægtet adgang til denne debatside. Han har, så vidt jeg har forstået, fået adskillige løftede pegefingre gennem årene - det har så hjulpet en tid, men bliver helt grotesk igen !!
I en forening skal der være højt til loftet, men jeg synes simpelthen at bb1 er gået for vidt. Han skal ikke have lov til at være "støjsender og afspore enhver saglig debat" - det er jo ikke uden grund, at han ikke mere kan begå sig på andre fora - smidt ud for urent og perfidt trav - det burde DJ sgu' også gøre !!

ØV4