/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
filer i windows 7
Fra : loberg
Vist : 497 gange
500 point
Dato : 14-10-11 11:37

Hvordan åbner jeg filer i windows 7 . Der er nogle filer som jeg har på min gamle pc (XP ) men dem kan jeg ikke åbne i windows 7

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-10-11 11:59

Som udgangspunkt, så skal du åbne dem på samme måde. Hvad er det for filtyper du ikke kan åbne og i hvilke programmer?

Kommentar
Fra : molped

Dato : 14-10-11 12:51

Du skal som minimum have installeret et program,
der er i stand til at læse filerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-11 14:34

Citat
Du skal som minimum have installeret et program,
der er i stand til at læse filerne.
du mangler det program som har oprettet filerne eller Windows skal vide hvilken program som skal bruges til at åbne disse filer med.
Så vidt jeg husker så kan du højre klikke på en af filerne og under Egenskaber vælge standard program for alle filer af den type, vælg dit program hvis du har det ellers skal programmet installeres før du kan åbne dine gamle filer

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 14-10-11 18:33

Jeg har nogle rar filer som jeg ikke kan åbne i windows 7 . Det er nogel windows 7 ikoner. Der er ingen problem i XP

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 500 point
Dato : 14-10-11 19:27

Det er jo så fordi du mangler og installere winrar.
http://www.rarlab.com/

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 14-10-11 19:59

Tak for svaret webnoob.