/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iOS 5 på IPHONE / IPAD - der sker intet?
Fra : larsbaier
Vist : 331 gange
150 point
Dato : 12-10-11 21:36

Jeg er den utålmodige type, der har ventet med tilbageholdt åndedræt på iOS 5 til min IPHONE 3GS og min IPAD.
Jeg har sikret mig, at jeg har den seneste version af ITUNES - alligevel sker der intet, når jeg synkroniserer de to enheder. Hvad gør jeg forkert?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-10-11 21:48

Du er vel blot utålmodig...

Hvis du venter kommer der nok mere info.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : larsbaier

Dato : 12-10-11 22:04

Hej Benjamin
Apple har sendt mig en mail, som fortæller mig, at jeg skulle kunne hente iOS 5 fra den 12 oktober, så det er vel ikke for utålmodigt at regne med, at det passer

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 12-10-11 22:11

Den mail har jeg ikke modtaget... Så er du sikker på den er far apple?

Jeg gør ikke så meget lige nu. Jeg venter og ser hvilke erfaringer andre får undervejs.

Der er nok flere med MAC erfaring på http://www.macforum.dk/forum/ end her på siden.

mvh Benjamin

Annuller spørgsmålet
Fra : larsbaier

Dato : 13-10-11 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål